Jos minä

joutuisin..

ajamaan tunnetulla romuauto Renaultilla niin laittaisin mustan hupun päähän josta ei näy kuin silmät. Ikuinen kaikenmaailman luotettavuus testien kestohäviäjä. Viimeisiä lie Ruotsalaisessa vertailussa 185 automallista VIIMEINEN. Voi herra jumala millaisella rämällä ne ajeleekin. Samanlaisia romuja ne muutkin ranskalaiset, mutta Renault se jumbojen jumbo vasta onkin. Tulkaa nyt edes vähän järkiinne jos sitä edes hitusta omistatte.

5

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinunkin

hankkia työ... olisi varaa ajaa vaikka millä.

• perin kummallista

että eurooppalaiset haluavat silti ostaa Renaultia paljon enemmän kuin kaikkien autojen äitiä, ratinkääntäjien vapahtajaa, eurooppalaista Toyotaa.

• laaguna

Miksi joillekin on tärkeää ajaa autolla, joka on testivoittaja, tilastovoittaja yms?
      Vedätkö itse kommandopipon päähän jos nykyinen ajopelisi jossakin tilastossa sijoittuukiin huonosti tai jos autoosi tulee "vika"?
      Näyttää siltä, että projisoit elämäsi auton kautta, vaikka sehän on vain kulkuväline. Tulet sitten tänne asiallisten ihmisten palstalle purkamaan tuntojasi.
      Suosittelen, että laajennat näkemystäsi ja ihan aikuisten oikeesti hankit elämän.

• Naisautoilijana 25 vuotta

Olen joutunut ajamaan käytettyjä autoja, ladaa, fiattia ja renua, joten en oikeista autoista tiedä. Hyvät ja huonot puolet kaikissa. Ladalla pystyi rakentamaan mökkiä kun katto kesti hormit ja kiukaat, Fiatti oli helppo ohjailla ja hyvä näkyvyys, mutta ruostui ja vaijerit lakkasivat kaikki joustamasta. Renu on ruostumaton, mutta kankea ohjattava ja naisautoilijalle melko huono näkyvyys syvältä penkin pohjalta, kuitenkin hyvin vakaa ajettava moottoriteillä. Kerro nyt ihmeessä mikä sinun mielestäsi on se oikea automerkki.

• sykologin poika

Se on tää *:n jatke herkkä asia. Jos ei ole muuten paras, pitää suusta päästää pidentäviä sammakoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe