Aamulla syön puuroa ja pari leipää. kannattaako ne vaihtaa niin että syönkin yhden leivän ja puuroa syön 2 lautasellistä, ja kannattaako maidon ottaa ensin vai jälkeen aamiaisen.
illalla syön rahkapurkin ja puuroa mutta onko toi puuro liikaa kun syön sitä jo aamulla. Sit toi rahka niin kandeeko se syödä raakana vai hedelmien kanssa??
Sit semmonen juttu että ku nukun niin kummalla kyljellä kannattaa nukkua että lihakset kasvaisi mahdollisimman tehokkaasti. jos nukun vasemmalla kyljellä niin ruoka menee hitaammin vatsalaukusta kuin jos nukkuisin oikealla kyljellä.
Treenistä sen verran että haittaako treeni mun lihaskasvua kun nehän kasvaa levossa, ja jos treenaan niin silloinhan ne purkaa.
Sanokaa vielä mitä mun kandee syödä että lihakset kasvaisivan maksimaalisesti. Treenistä ei niin väliä ku eihän ne sillä kasva.
Auttakaa mua ku mä en saa enää nukuttua kun en tiedä millä lihakset kasvuun......
nyt tarvis apua
aqwertyuiopå
2
216
Vastaukset
- Treeniätreeniä
Haasta lihas niin se kasvaa. Proteiini on myös tarpeen.
- -Jaska.
Sinun pitää syödä kakkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249