Tällä palstalla ei ole häviäviä pelaajia, jotka pelaavat huonosti. Teillä on vain niin helvetin huono tuuri!
Tällä palstalla
3
482
Vastaukset
- .-.
jaa ootko itse joku vitun kuningas joka tietää kaiken!
- Guitardude-
Tämä on täysin tosi. Täällä on paljon niitä pelaajia jotka tekevät tappiota ja tulevat vinemään että miksi taas AAvsKK tuli floppiin K vaikka neljä edellistä vasta olen näitä tilanteita voittanut. Siinä on vain se ongelma että KK voitaa ässät 20% kerroista ja tätä asiaa kovin harva pelaaja ymmärtää. Harva myös ymmärtää sitä miten riverillä vihu osuu 2 outtiseen. No kun laskemme todennäköisyyksiä niin tämäkin tapahtuu joka 20:s kerta. Tosi asiassa kuitenkin suurimmat tappiot johtuvat aivan muista käsistä kuin näistä ja oikeastaan kovinkaan moni ei kerro koko pelin kulkua omaa pelityyliä tms. jolloin joku voisi heitä opastaa.
- Rigged Forest
Vaan niitä isot pahat nettipokerisaitit huijaa - silti ne palaa pelaamaan aina uudestaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738