Peli oli muuten hieno, mutta entäs Tarkki? Kannattais pitää se kiekko siellä räpylässä...
Hieno peli!
8
229
Vastaukset
- se peli..
ei ollut hieno, se oli tasoltaan surkea. olsin lopettanut katsomisen toiseen erään jos ei olisi oman ympäristön seura pelannut.
*jos tämä on sm-liigan finaalin taso* niin suoman jääkiekon taso on surkea.- :-)
Hävinneen katkeraa tilitystä?
- ...ole
:-) kirjoitti:
Hävinneen katkeraa tilitystä?
en lopettanut katselemista kun tippuivat ässille pari vuotta sitten ;) olin todella pettynyt silloin, pettymystä minulla ole edes nyt, ei huonolla pelillä saakkaan hävitä, vastustaja pelasi paremmin , mutta se ei taas ole kovinkaan loistava tasoista kun peli päättyi 2-1 ;( eli ottelun taso oli todella surkea
- huonolla
...ole kirjoitti:
en lopettanut katselemista kun tippuivat ässille pari vuotta sitten ;) olin todella pettynyt silloin, pettymystä minulla ole edes nyt, ei huonolla pelillä saakkaan hävitä, vastustaja pelasi paremmin , mutta se ei taas ole kovinkaan loistava tasoista kun peli päättyi 2-1 ;( eli ottelun taso oli todella surkea
pelillä saakkaan voittaa, tarkoitin sanoa tuossa edellä :)
- Kaukalon laidalla vuodesta -74
huonolla kirjoitti:
pelillä saakkaan voittaa, tarkoitin sanoa tuossa edellä :)
Jos huonon pelin perusteena käytetään vähämaalisuutta, ei kommentoija taida tietää paljoakaan jääkiekosta. Puolustuksen kautta pelaamisesta, tarkasta oman pään pelaamisesta.... Tokihan se on yleisön kannalta viihdyttävää kun tehdään 10 maalia / peli, mutta silloin ei voida puhua hyvätasoisesta jääkiekosta. Eilen nähtiin hyvä ensimmäinen finaali ja varmasti peli tuosta vielä molemmilla entisestäänkin paranee.
- Oli peli
...ole kirjoitti:
Kyllähän tässä pelin tason moittijalla on selkeästi oma suosikki hävinnyt matsin. Pelin taso oli hyvä. Ja Suomen mestari on Suomen mestari otettuaan 4 voittoa vaikka millä pelillä.
- oletteko te
Oli peli kirjoitti:
Kyllähän tässä pelin tason moittijalla on selkeästi oma suosikki hävinnyt matsin. Pelin taso oli hyvä. Ja Suomen mestari on Suomen mestari otettuaan 4 voittoa vaikka millä pelillä.
nähneet Kärppien pelejä? yleensäkkään? pystyn jotakin heidän pelejänsä nähneenä että pelasivat eilen todellla surkeasti ;) kysykää jokaiselta fanilta jokka heitä seuranneet.
- ...huono
oletteko te kirjoitti:
nähneet Kärppien pelejä? yleensäkkään? pystyn jotakin heidän pelejänsä nähneenä että pelasivat eilen todellla surkeasti ;) kysykää jokaiselta fanilta jokka heitä seuranneet.
Puusilmä pitää olla, jos ei ymmärrä syytä eiliseen Kärppien vaikerrukseen. JYP teki Kärpistä huonon. Niin se vaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279