Tuommoiset harkinnassa suohiihtelyä ym. varten. Mites niitten voitelu, jotta onko pohja jonkinlaista huokoista, joka voidetta imee vai ihan tavallista "ämpärimuovia"?
Järvinen Lapponia suksien voitelu?
2
3484
Vastaukset
- fjth
mulla on järvisen lapponiat ja ne ovat 230cm pitkät ja oon 11 vuotiaas poika ihan hyvin menee ojien yli kun hiihtelee menee tulee hiihheltyä 14 km lenkkejä lumisissa metsissä... millä pitäs voidella pohjat kun on pitopohjat... vastatkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
- Lapponioilla 20-v
Älä voitele pitopohjaa millään, se menettää vain pitonsa. Muille alueille voit laittaa esim. parafiinia, pohjavoidetta tai pahassa tilanteessa silikonispreijat ns. takkalakelien varalle, jolloin lumi tarraa suksen pohjaan. Näin tapahtuu, kun tuore lumi menee plussan puolelle.
Hyviä hankikelejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269