onko jollain ollut vaikeuksia päästä DNA:n sivuille?
DNA:n sivut
4
348
Vastaukset
- kirjoitetaan tuohon
että www.dna.fi...
Ei ongelmia, siihen sivut putkahtivat. - hyvin pääsee
Mä ainakin pääsen. Oliskohan vika sun systeemissäs tai yhteyksissäs?
- jänkäjonas
mä en myöskään päässyt DNA:n sivuille iltapäivällä ja en päässyt itseasiassa millekkään sivulle kun DNA yhteys meni poikki.
- kaapeleissa vikaa
jänkäjonas kirjoitti:
mä en myöskään päässyt DNA:n sivuille iltapäivällä ja en päässyt itseasiassa millekkään sivulle kun DNA yhteys meni poikki.
Yleisin syy esim. yhteyden pätkimiseen on kaapelit eli modeemin ja puhelinpistorasian sekä modeemin ja koneen välissä olevat kaapelit voi olla sisältä hieman rikki. Sitä ei vaan päällepäin huomaa mutta sisällä jokin säie sen verran poikki että aiheuttaa pätkimistä tai jopa kokonaan yhteyden katoamista. Olen itse korjannut useita vikoja jotka johtuu just noista viallisista kaapeleista.
Toinen syy voi olla modeemissa tai koneen yhteysasetuksissa.
Sen jälkeen tulee sitten vika esim. operaattorin dhcp-palvelimessa.
Ja vasta neljännellä sijalla on ongelmat operaattorin piuhoissa tai laitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337