e-villestä Diel Utopia mp5

mina vain

eli onko kukaan tilaanut tuota tai edes tilannut mitään e- villestä ja onko kyseistä tuotetta gigantissa tai missään muualla kuin tuola, kaupassa tai nettikaupassa

9

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Tuo Diel on e-villen itse keksimä merkki, ei sitä myy kukaan muu tänne.

Eikä e-villekään taida paljoa myydä.

• pettynyt

tilasin ja on täynnä häiriöitä/bugeja en suosittele kenellekkään vaikka on halpa. suomesta saa muutamia kymppejä enemmän sijoittavalle paljon parempia/varmatoimisempia multimedia laitteita.

• halparoskaa
        pettynyt kirjoitti:

tilasin ja on täynnä häiriöitä/bugeja en suosittele kenellekkään vaikka on halpa. suomesta saa muutamia kymppejä enemmän sijoittavalle paljon parempia/varmatoimisempia multimedia laitteita.

Tuota e-villeä on monessa paikassa jo kommentoitu, myy halpaa roskaa jonka toimivuus on hyvin kyseenalaista. Lisäksi toimituksessa on monella ollut ongelmia ja jos laite sattuu tulemaan rikkinäisenä (lähetetty valmiiksi risa ?) ei myyjä halua kantaa minkäänlaista vastuuta asiasta.

• mä vain
        halparoskaa kirjoitti:

Tuota e-villeä on monessa paikassa jo kommentoitu, myy halpaa roskaa jonka toimivuus on hyvin kyseenalaista. Lisäksi toimituksessa on monella ollut ongelmia ja jos laite sattuu tulemaan rikkinäisenä (lähetetty valmiiksi risa ?) ei myyjä halua kantaa minkäänlaista vastuuta asiasta.

no entä tuo halvathinnat onko se luotettava

• juhisqq
        pettynyt kirjoitti:

Moro!

Mä tilasin tuon utopia soittimen, mutta yks pieni ongelma. Se ei käynnisty ilman että on kiinni laturissa. pitääkö jotain toistakin nappia painaa samaan aikaan kun pistän se käynnistysnappulan ON asentoon?

• Gonahti!
        halparoskaa kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa soopaa. Itse ollut asiakaspalvelun kanssa tekemisissä ja hyvinkin paljon asiakkaan ehdoilla mennään. Hyvin ovat joka kerta vastuuta ottaneet ja olen saanut korvauksen viallisista tuotteista. Jospa ensi kerralla kokeilet ensin ja puhut sitten.

• roskamerkki

sehän on tosiaan e-villen oma keksimä merkki.. vapaakauppa.netistä löytyy muutes soittimia vieläkin halvemmalla

• mina vain

tai itteasiassa varasin silti on ihan pakko kokeilla

• nyt on
        mina vain kirjoitti:

tai itteasiassa varasin silti on ihan pakko kokeilla

nyt on tullut ja ensilatauksessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe