Löysin sisäisen sankarini ja aloin hallitsemaan kassaani. Tuhansia aiemmin vuosien aikana deponneena ja pelanneena, otin tseäni niskasta kiinni.
Aloin rakentaa uudella asenteella rollia kymmenellä eurolla Negreanun esimerkin innoittamana.
Täytyy myöntää että kävi vähän munkkikin tuossa aluksi, muutama viikko sitten, mutta nyt tajusin yhden asian: Meikäläinen ei mene enää koskaan poikki katki pinoon!
Asia kuulostaa yksinkertaiselta mutta niin se onkin! Pokeri on yksinkertaista!
Jos pelaat oikeilla tasoilla riittävällä rollilla ja osaat pelin, -et mene koskaan katki.
Niskalenkki itsestä ja peliä!!!
Kassanhallinta
6
679
Vastaukset
- Guitardude-
Ja Negreanun 5 binin haasteen tyylisellä rollilla meinaat olla katkeematta enää koskaan?
- näin siinä...
pääsi käymään.
Nyt oon triplannut kassan taas viikossa.
Heti jos tulee tarpeeksi suuri monttu niin mulla on varma paikka missä grindaan sen takaisin ja jatkan samalla peruspeliä.
Ei vaan voi enää hävitä... Ajatuksen sulattaminen vei aikansa entiseltä luuserilta.
- jep.
mistä luit sen Negreanun esimerkin? ite oon lukenu et pitäis olla aina 30bin mut nousu on tosi hidasta mut ei oo kyl menny poikkikaan.
- oli juttu...
...kun Negreanu aikoo grindata 10 taalaa sataantuhanteen netissä. En tiedä mikä nyt on tilanne mutta kyllä sillä tonni oli jo jossakin vaiheessa.
- upeeetatatatata!
vittu. pelitaidot paranee kun on kassa hallussa :D Ja nyt urpot tallettaa enemmän, koska muutenhan ei voi voittaa :D Urpo ei ymmärrä, että häviää kuitenkin, mutta nyt vain enemmän :D On tämä aika hupaisaa :D
- eskonl
Mistäköhän saisin 12k että voisin mennä pelaamaan nl400 mitä olen tottunut shottamaan. ei oikeen penni pelit kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748