Eli miten vois saada oman luokkalaisen tytön puhelin numeron? Siis tietty niin että sekin saisi tietoon että olen saanu hanen numeronsa?
Miten saada tytöt puhelin numero?
8
5289
Vastaukset
- Kati
Siltä itseltään!
- setä tuomo
Ainakaan et sitä saa, jos aloitat keskustelun: "Mikä sun puhelinumero on", tai "imekkö mun munaa". Hitaasti edeten. Esitä fiksua ja herrsmiestä. Vaikeetahan se on, mutta kannattaa. Älä pidä kiirettä. Imartele tyttöjä, kehu niiden kauneutta, älyä. Jos typy susta tykkää se suorastaan tyrkyttää numeroaan sulle.
- kokenut
setä tuomo kirjoitti:
Ainakaan et sitä saa, jos aloitat keskustelun: "Mikä sun puhelinumero on", tai "imekkö mun munaa". Hitaasti edeten. Esitä fiksua ja herrsmiestä. Vaikeetahan se on, mutta kannattaa. Älä pidä kiirettä. Imartele tyttöjä, kehu niiden kauneutta, älyä. Jos typy susta tykkää se suorastaan tyrkyttää numeroaan sulle.
Kehu niiden kauneutta ja älyä - imartele???
Taitaa olla "imekkö mun munaa" parempi keskustelunaloitus. Imartelemalla antaa itsestään säälittävän kuvan. "imekkö mun munaa" -kommentilla vain idiootin kuvan. Jälkimmäinen on kuitenkin parempi...
- Täti
hyvä poika, tietenkin. Sitten sanot tytölle, että näit paljon vaivaa saadaksesi hänen numeronsa, koska se oli sinulle tärkeää...
- muija
voita ujoutes ja kysy siltä...ei oo kamalaa..!!
- mies
020202 on puhelintiedustelun numero ! saat sen textiviestinä...sitten vaan piikkaat..niin hää vastaa..hehhee
- minna pallonen
no vittu kysyt siltä pälli :P
- anwari
Minä olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106