mulla on todennäköisesti allerginen nuha kun 3 kk sitten oli flunssa ja siitä jäi pieni nuha.joudun niistämään aamuisin ja iltaisin.en tiedä mille olisin allerginen.ehkä asuntoni on jotenkin kostea ja ehkä asunnossa saattaa olla hometta.en kyllä tuuleta asuntoa koskaan.
mikäli se on allergista nuhaa mutta ei homeesta johtuvaa voiko se aiheuttaa jotain vakavaa mikäli en käytä lääkärin määräämää nenäsumutetta nimeltään nasonex.lääkäri määräsi sitä vaikka mulla on jalassa sieni infektio.
nenän tukkoisuus eli pieni nuha
minä vain
2
485
Vastaukset
- homeesta
niin ei sitä nasonexit poista. Siihen auttaa vain hometalosta poistuminen. Oletko huomannut, että muualla olosi olisi parempi ? Oletko asunut siinä kauan ?
- ohiko
On aika yleistä että kun sairastaa flunssan niin siitä kunnolla toipuminen voi kestää kolmekin kuukautta joten oireesi voi juontua sitkeästä flunssastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239