kokemusta mustasuokilpikonnista?
Myydäänkö niitä Suomessa? Ovatko ne helppohoitoisia?
Onko
3
466
Vastaukset
- dsdsdsds
Enpä usko että ovat ainakaan erityisen helppohoitoisia siis vaikka johonkin jyrsijään verrattuna, kaikki kilpikonnat ovat melko kalliita ja paljon hoitoa vaativat, vaikka jotkut nuijat kuvittelevatkin niiden olevan jotain lasten leluja.
- sieni__
juu onhan kilpikonnat aika hintavia. itselläni on kaspianmeren suokilpikonna, niitä ei enää saa valitettavasti suomeen tuoda. melko helppo hoitoinen kaveri ainakin tuo minun konna, konnalla pitää olla tietysti iso akvaario ja maa alue. suokonna syö vedessä. oletko sitten itse konnaa hankkimassa? voin kertoa niistä lisääkin :) onhan mulla tuon suokonnan lisäksi punakorvakilppari :)
Korjaan edellistä sen verran, että sinulla on kaksi suokilpikonnaa :) Punakorvakilpikonna ei ole vesikilpikonna, vaan suokilpikonna. Tärkeimpänä erottavana tekijänä näiden kahden välillä lemmikkinä voi pitää sitä, että suokilpikonna tarvitsee aina mahdollisuuden nousta vedestä kuivalle maalle jaloittelemaan, mikä ei vesikilpikonnalle käsittääkseni ole yhtä oleellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219