Milloinkas kannattaa alkaa odottamaan kertauskutsua, kun on palvellut 9 kuukautta 1/07 saapumiserässä?
Milloin kertaamaan
9
6933
Vastaukset
- kertauksia lisää
Ei voi tietää.
- Wilmo The Bear
Ja nyt kesäkuussa pitäisi taas lähtä viideksi päiväksi
- hate
http://www.mil.fi/reserviläinen/asevelvollisuus/asevelvollisuus.dsp
- P_gana
Moro!
Jos haluat kutsuja kertauksiin ja asia kiinnostaa hae vapaaehtoiseksi johonkin maakuntakomppaniaan!
Itse palvelin II/96 ja kertauspäiviä on pitkälkti yli 40 (ainakin ne jotka on laskettu).- 45veeresltn
Minä olin n 20 vuotta reservissä ilman kh-käskyä. Sitten sijoittivat minut erääseen melko vastuunalaiseen tehtävään ja viimeiset 6 vuotta olen käynyt tasaisesti viikon/vuosi viikonlopun VEH/vuosi. Eilen tuli postissa käsky vielä tälle vuodelle, joskin tiesin sen tulevan ennakkoon.
Sijoitettu on (sodanajan) muttei kertaakaan ole kertaamaan kutsuttu , olin reservitoiminnassa mukana (liitto) jne jne muttei koskaan kertauskutsua tullut enkä usko että tuleekaan,,osaan silti edelleen suunnata perus-suuntaan ja ampua puun oikealta puolelta :), sain tosi hyvät arvostelut toimin jääkärinä erilaisissa ryhmissä johtajana esim heittimen johtaja viestipartion johtaja tiedustelu johtaja,, ei edes korpin jämiä tullut : ). Mutta silti elämäni parasta aikaa oli se : )
- ihmejuttu---
ite olin tuala 83 ja kertaakaa en oo kerrannu.
- Kivaako?
Itse palvelin 1/06 ja tänään oli ilmestynyt kertauskutsu. Olen res.vänr. ja aikaisempi sijoitus oli kompanian varapäällikkö, nyt luki kutsussa että toimistoupseeri, ilmeisesti mekanisoidun taistelu-osaston esikuntaan. Ei toisiaan 2 vuoteen kotiutumisen jälkeen kuulunut mitään, nyt luki kirjeessä että huhtikuussa 2010 pitäisi mennä ja heti perään 2010 loppusyksystä. Tiedä sitten jatkuuko tahti samana.
- -Ratsumies-
nyt tuli kutsu kemijärvelle maaliskuussa, ei ois uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106