Haluaisin löytää nuoremmalle lapselleni 80-luvun sängyn. Sängyssä on noin 15 cm korkeat "pinnasängyn" laidat. Päädyssä on myös puolat. Koko on noin 160x60. Sängyt voi laittaa myös kerrossängyiksi. Sänkyjä on ollu tosi monen värisiä ja kahta mallia, joista toisessa umpipäädyt. Tällainen pitäisi löytää pikapuolin.
Mistä löydän lapselleni sängyn?
5
1193
Vastaukset
- toinen sänky
Kun kukaan muu ei näytä vastaavan, annan sivusta kommentin. Tiedän, mitä tarkoitat. Me ostimme aikoinaan kyseisen laiset sängyt jostakin SOK:n osuuskaupasta. Sitä valmistajaa ei ehkä enää ole. Saat haluamasi sängyn kohtuuhintaan teettämällä sen vankiloiden myymälän kautta. En tiedä, missä asut mutta esimerkiksi Keravalla ja Mikkelissä löytyy vankiloiden myymälät. Piirrä heille mahdollisimman tarkka kuva sängystä ja anna mitat sekä väriohje. Toimitus kestää ehkä jonkin aikaa, mutta tulos on toiveesi mukainen ja kokemukseni mukaan ei hinnalla pilattu.
- Retroa
Minä ostin pojalle sellaisen pinnasängystä seuraavaksi, mutta päädyin teettämään traktori sängyn. Asumme lapinläänissä. Meillä on valkoinen ja umpipäädyt. Pinnoja on reunat. Onko muuramen sänky?
- ....
Itse sain tuommoisen sängyn 1971. Omat lapseni ovat nukkuneet siinä, ja etsiskelinkin 13 v sitten toista samanlaista, mutta juuri tuota mallia umpipäädyillä ei löytynyt, sitä toista pinnapäädyillä oli tarjolla. Sängyillä oli pituuseroa vajaat 2 cm ja leveydessäkin eroa, joten niistä ei saanut tehtyä kerrossänkyä. Omani on vielä tallessa mökin vintillä.
- uuuuu
.... kirjoitti:
Itse sain tuommoisen sängyn 1971. Omat lapseni ovat nukkuneet siinä, ja etsiskelinkin 13 v sitten toista samanlaista, mutta juuri tuota mallia umpipäädyillä ei löytynyt, sitä toista pinnapäädyillä oli tarjolla. Sängyillä oli pituuseroa vajaat 2 cm ja leveydessäkin eroa, joten niistä ei saanut tehtyä kerrossänkyä. Omani on vielä tallessa mökin vintillä.
niemen sänkytehtaan malli -60 lukua ainakin meidän sängyt.parivuotta sitten löysin kierrätys keskuksesta.
- mie vaan..
niitä on olut jo kuuskytluvulla ja seitkyt oli tosi yleinen tai kai suunnilleen ainoa lasten sänkymalli.. Uutena en ole nähnyt missään, mutta huutonetissä ja kierrätyskeskuksissa niitä on aina välillä. On todella haluttu malli joten menee myös pian. Kymmenisen vuotta sitten uutta kyselin kun vanhaa ei saanut ja sillon joku tehdas oli juuri lopettanut sen tekemisen tilauksestakaan. Se viimeisin malli oli kyllä ollut kiinteä kerrospeti.. Jos tuo koko on avainkysymys niin Ikealla on ollut noita pieniä lastensänkyjä myynnissä vaihtelevasti. Tietenkin tyyli on ihan toinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758