tuolla aiemmin viestiketjussa joku maalaismies kaipaili naisia lisää maalle. Kerrotteko miehet, millaiset naiset teitä kiinnostavat, jotka voisitte huolia tilalle asumaan? Minulla on ainakin kokemusta ronkeleista maalaismiehistä,
vaikka en itsekään ole ihan "tyhjäntoimittaja".
maalais
14
1464
Vastaukset
- outo-ongelma.( ko)
jos noin voi sanoa . itse on n:190 cm pitkä ja siitä
syystä katselen ehkä keskimääräistä pidempiä naisia
ja myös koska en polta myös nainen ei saa polttaa
ja pienen ryypyn sopii ottaa ei känniä kun en itsekään ota juuri mitään .
ei muita vaatimuksia. täysin mahdoton löytää suomesta
tämmöinen nainen.- On meitä
viitsinyt etsiä. Olen juuri kuvaamanlaisesi nainen: 174cm,en polta ja harvoin saunakaljaa enempää otan alkoholia. Silti en kelpaa.:(
- outo-ongelma.( ko)
On meitä kirjoitti:
viitsinyt etsiä. Olen juuri kuvaamanlaisesi nainen: 174cm,en polta ja harvoin saunakaljaa enempää otan alkoholia. Silti en kelpaa.:(
Minkä ikäinen olet. Ja missä päin suomineitoa
vaikutat .Ja olen kyllä ihan tarpeeksi monta
maitotiliä maantielle ajanut, että kyllä
naisia on etsitty joskus tuntuu että liikaakin
tulee noita kilometrejä. outo-ongelma.( ko) kirjoitti:
Minkä ikäinen olet. Ja missä päin suomineitoa
vaikutat .Ja olen kyllä ihan tarpeeksi monta
maitotiliä maantielle ajanut, että kyllä
naisia on etsitty joskus tuntuu että liikaakin
tulee noita kilometrejä.turhaudun kaupunkiin ,kun tiedän maitotiloilla työtä olevan - palakanmaksuun saisit tukea TE - keskukselta - laskuni saisin hoitaa itse en rasittaisi butjettiasi.
Katsohan profiilini ja näpyttele puhnos niin kilautan - saatpa ruveta vaikk puhehenkilöksi -
edellyttäisin - ei tupakkaa ja kohtuullisesti ALKO'n iloliemiä tms..
Kokeile palautusmahd - kemioiden kolahtaessa - tässä oon.
-t-
- oli kyllä
osoitettu miehille, mutta taidan silti näin maalaisnaisena kommentoida.
Ei kai sitä voi yleisesti kukaan kertoa, minkälaiset naiset maalaismiehille kelpaa. Se on aika yksilökohtainen juttu, mistä kukin pitää. Eikö kuitenkin ole tärkeintä se kemia, mikä kahden ihmisen välille syntyy? Ei sitä oikein tyhjästä pysty luomaan. Se joko on tai sitten ei.
Tottakai miehet on ronkeleita, miksi pitäisi tyytyä vähempään kuin mitä haluaa? Toki, jos vaatii älyttömiä, jää varmasti yksin, mutta jos tarkoitus on elää yhdessä, niin kyllä siinä pitää kipinää olla. Alkuhuuma on aina ihanaa, mutta arki kuitenkin paikan näyttää. Se on se, mitä suurimmaksi osaksi aikaa eletään.
Ronkeli olen naisena minäkin, en sillä, että nokka pystyssä kulkisin, mutta näin maataloutta pyörittäessä sen kumppanin arvo siinä rinnalla on vertaansa vailla. Välillä saa juosten töitä tehdä, kun oikein kiire painaa päälle. Silloin saattaa välillä olla hermo vähän herkemmässä. Ei silti passaa nokkaantua, vaikka iso sana kuuluukin. Se pitää mieltää oikealle tasolle.
Miehet ovat mielestäni ujoja ja se on vain hyvä piirre. Näin naisena, kun ei itse oikein osaa ujostella ketään, joskus unohtuu, ettei se toinen välttämättä ihan niin avoin halua olla.
Miehet myös tuntuvat joskus kokeilevan, mihin naisen sisu riittää. Sen on riitettävä aika paljoon.
Mutta, kun se suhteen muodostuminen vaatii aikaa, siinä katellaan toista, että onkohan siinä elämänkumppanin ainesta. Salamaihastuskin menee jossain vaiheessa ohi, silloin nähdään, mitä jäljelle jää. Jos vielä vuosienkin päästä, kun on suhteessa menty ihan siihen kuuluvia normaaleja ylä- ja alamäkiä sen tasaisen rauhallisen elämän kyljessä, jos silloinkin siihen tuttuun ja turvalliseen kainaloon on hyvä mennä, silloin tietää olevansa oikealla tiellä.
Kukaan ei ole sanonut, että se välttämättä on helppo tie, mutta minkä arvoinen se on, sen päättää jokainen itse. - joku maalaismies
Naisella pitää olla suhteellisen hyvä koulutus, halua kulkea kenties kaupunkiin asti töihin. Sen verran huumorintajua, että pärjää maalla ja sitten tietty kemioiden pitää kohdata ja elämäntavat pitää olla samantyyliset. Esim. mitä tekee lomalla, käyttääkö alkoholia miten paljon jne. Yksi ihmetys on, että maalaisten oletetaan pitävän lavatansseista. Niin ei todellakaan kaikkien kohdalla ole.
- villitys maalla??
Minulle tuli ongelmaksi tämä tanssijuttu, kun etsin itselleni puolisoa. Olen harrastanut kilpatanssia aikanaan ja jouduin lopettamaan sen sitten osittain työtapaturman vuoksi ja suurimpana syynä oli harjoitusmatkojen pituus, kun aloitin viljelemään kotitilaani. Jouduin jättämään tuon harrastuksen. Ja vastasin rehellisesti seurustelukumppaneillenikin sitten, heidän kysellessään tanssitaidostani, että olen harrastanut kilpatanssia. Useimmille tämä oli niin kova pala, että suhde päättyi sitten siihen, mutta joillekin tämä olikin melkoinen lisäys löylyyn ja alkoi mieletön painostus kaiken maailman lavatansseihin.
Toki olen käynnyt lavatansseissa muutamia kertoja, mutta en niistä nyt sen kummemin perusta. Suurin ongelma on , että aivan naapurissa on tanssilava ja kaikki tuttavammekin edellyttävät, että siellä pitää käydä kaikissa lavatansseissa. Joskus minulla on tunne, kuin olisin Clint Easwoodin länkkärissä esittämä entinen pyssysankari, joka hoitelee possujan syrjäisellä farmillaan ja hänen edellytetään aina vain olevan se nopea aseen vetäjä. - maalta muuttanut
villitys maalla?? kirjoitti:
Minulle tuli ongelmaksi tämä tanssijuttu, kun etsin itselleni puolisoa. Olen harrastanut kilpatanssia aikanaan ja jouduin lopettamaan sen sitten osittain työtapaturman vuoksi ja suurimpana syynä oli harjoitusmatkojen pituus, kun aloitin viljelemään kotitilaani. Jouduin jättämään tuon harrastuksen. Ja vastasin rehellisesti seurustelukumppaneillenikin sitten, heidän kysellessään tanssitaidostani, että olen harrastanut kilpatanssia. Useimmille tämä oli niin kova pala, että suhde päättyi sitten siihen, mutta joillekin tämä olikin melkoinen lisäys löylyyn ja alkoi mieletön painostus kaiken maailman lavatansseihin.
Toki olen käynnyt lavatansseissa muutamia kertoja, mutta en niistä nyt sen kummemin perusta. Suurin ongelma on , että aivan naapurissa on tanssilava ja kaikki tuttavammekin edellyttävät, että siellä pitää käydä kaikissa lavatansseissa. Joskus minulla on tunne, kuin olisin Clint Easwoodin länkkärissä esittämä entinen pyssysankari, joka hoitelee possujan syrjäisellä farmillaan ja hänen edellytetään aina vain olevan se nopea aseen vetäjä.pikkupojusena maalla asuin ja silloin nuoriso kulki lavatansseissa silloin kun ei muuta, kuten Kirkan tai jonkun muun rokkarin keikkoja, ollut tarjolla. Omassa nuoruudessa oli sama juttu, paitsi että niitä lavoja taisi olla vähemmän. Itse en käynyt kertaakaan kun ei ne humpat kiinnostaneet. Sitten tuli ysikytluvun alussa toi suurten ikäluokkien nostalgiabuumi ja niitä kaikenlaisia lavalauteita näytti nousevan joka niemeen ja notkahdelmaan. Ja tuntuuhan ne toimivan vieläkin.
Kyllähän se varmaan on asianharrastajalle elämys päästä oikein ammattilaisen kyytiin, itse en kyllä lähtisi enempää kuin ralliautonkaan kyytiin. Muutaman kerran käynyt, voihan sitä kylkinyykkäsen vetästä vaan kehtaa ammattitanssijan jalkoihin kompuroimaan sentään
- veijoessojasenveli
Mielestäni oikeastaan muuta väliä ei ole kuin se, että haluaa asua nimenomaan maalla.
Jos kokoajan haluaa maalta pois, niin ei siitä mitään tule.
Työpaikka jos on, niin onhan se hyvä, ettei ihan tyhjänpäälle hyppää, mutta sekään ei mielestäni ole kynnyskysymys, jos muuten on sopiva.
Mikäli on lapsia jo tehtynä, niin ei sekään ongelma sinänsä ole, mahtuuhan noita maailmaan lapsia ...
Toisaalta se on mukavakin, ettei halua jäädä lapsettomaksi ja lapsia on jo valmiinakin, ehkä silloin niitä voisi tehdä lisääkin.
Se olisi tietenkin hyvä, jos harrastukset on sellaisia, että maalla oleminen ne mahdollistaa ja vielä parempi jos löytyisi joitain yhteisiä harrastuksia. Eiköhän ronkeluus ole enämpi naisten puolella sitä saa illalla kuulla kehuja ei alko ongelmia va aamulla kun kello herättää ennen viittä ja kömpii kotiin päin aamulypsylle ni tahtoo tapaamiset jäädä siihen kahteen kertaan. Tässä olet kiinni ei voi milloin vain lähteä pariks päiväks viikonlopulle. Ja millainen... Jos aamulla on vapaaehtosesti lähdössä mukaan tarkistan lääkityksen välittömästi ja toiseksi kynnys on tosi korkella et samoihin töihin pääsee. Jos itelleen eväänsä hankkii ja edes joskus ymmärtää ettei eläimiä voi jättää moneks päiväks yksin on aika vahvoilla. Ja joskus olis edes kahvit keitettynä ku tulee sisään.
- totteliina
.. emännyyksiä pitäisi löytyä?!! Ja että pitää ihan lääkitystä tarkastaa jos se emäntäkokelas haluaa tulla aamulypsylle mukaan?! Voinpa kertoa että entisessä elämässä tulin monestikin mukaan aamulypsylle, vaik viikot tein niitä omia konttorihommia, ihan vaan sen takia että halusin mieheen tutustua. Mukavaahan lehmien kanssa puuhastelu on! Kiinni niissä on, juu, mutta samapa on homma jos omistat koiria, puhumattakaan ihan äitinä/isänä olemisesta. Tuo jälkimmäinen on todellista 24/7'iä :)
Niin, se mun emäntäkoeaika jäi kun mies oli kyllä todella vaativa, täystyönarkomaani ja tunnekylmä tapaus.
- itestään
vaan liikoja, ku tarpeeksi kauan yksin elää ei tunnu kelpaavan kukaan!
- todella vanha poika
enää paljon liikauta vaikka minkälainen seksipommi keekoilis hepenissään edessä. Meinaan enää muista mitä niitten kanssa piti tehdä muutakin kun riidellä aamukahvin keittovuorosta.
- Kokeillut123
todella vanha poika kirjoitti:
enää paljon liikauta vaikka minkälainen seksipommi keekoilis hepenissään edessä. Meinaan enää muista mitä niitten kanssa piti tehdä muutakin kun riidellä aamukahvin keittovuorosta.
Ammattitaitoiselle naiselle tarvikaan tehdä mitään.Kyllä hän itse tehtävänsä tietää.
Senkun vaan makaat selällään ja siemailet drinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121