Eurobonus-pisteet?

aloittelija sassin kanssa

Millä tavoin voi itse (netissä) seurata Eurobonus-pisteiden kertymistä? Olen ihan ulalla... Tarvitaan ilmeisesti käyttäjätunnus ja salasana, mutta mistä ne saa? Onnistuuko asioiminen kanta-asiaksapalveluun puhelimessa suomeksi? Onko systeemit edes jotensakin samanlaiset kuin Finnairin Plus-pisteiden kanssa? (Finnair Plussan nettisivuille osaan helposti mennä, käyttäjätunnus on pluskortin numero ja salasanan/pin-koodin olen saanut sieltä pyynnöstä kännykkääni.) MUTTA MITEN SAS:lla??

Eurobonuksista on tullut kyllä s-postiin jonkinlaisia tiliotteita, mutta niistä on puuttunut pisteitä etenkin yhteistyökumppaneiden lennoista, mutta myös Blue1:n lennoista, vaikka lippuja tilatessa olen antanut jäsennumeroni. Onko muilla ollut ongelmia?

3

2924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistetiedot

Liittymisestäni on niin kauan, että en oikein muista, miten rekisteröidyin. Sen muistan, että sain itse valita sekä käyttäjätunnuksen että salasanan eli siinä mielessä tuo omalle sivulle meneminen ei ole ihan samanlaista kuin Finnairilla. Katso, löydätkö mitään rekisteröitymiskohtaa Eurobonus-sivulta.

Pisteitä kertyy minusta vähän huonommin. Joidenkin yhteistyökumppaneiden lennoista ei tule pisteitä ollenkaan, tai niitä tulee hyvin vähän. Se voi olla syynä siihen, että pistetiedotteesta näyttää jotain puuttuvan, vaikka korttia on näytetty. Toisaalta palkintoihin ei vaadita yhtä paljoa pisteitä kuin Finnairilla.

• ...

Star Alliancen nykysuuntauksen mukaisesti SAS myöntää halvoista turistiluokan lipuista vain 1/4:n täysistä pisteistä, ja omalla rahalla matkustajathan useimmiten ostavat juuri niitä halpoja lippuja. Paras tapa tienata Eurobonus-pisteitä (bisnesluokassa lentämisen lisäksi siis) onkin hankkia SAS Mastercard, joka palkitsee omistajansa paljon ruhtinaallisemmin kuin Finnair Plus -luottokortit. Pisteitä kertyy yhtä paljon samansuuruisella luottokorttilaskulla, mutta SAS:n pisteet ovat Finnairin pisteitä paljon arvokkaampia.

• PelotonPelle16

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe