mikä se oli

................

Tulin pari viikkoa sitten pois thaimaasta. Pari päivää tulon jälkeen tuli kurkku todella kipeäksi,sitten se meni ohi,tuli korkea kuume,sitten tuli vartalo täyteen pientä ryyhelmäistä näppyä(ei kuitenkaan kutissut). Sainkohan sieltä jonkun trooppisen taudin tms,jne...?! onko jollain ollut samanlaista matkan jälkeen? minulla on kyllä tapana tulla vähän flunssaan aina etelänmatkojen jälkeen,johtuu varmaan kun taas tulee tänne kylmään jostain lämpimästä paikasta. Mutta mitä tämä kamalannäköinen punainen näppyryyhelmä oli? vai oliko tämä nyt jotain sattumaa vaan...

2

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleen mennä

näyttämään sitä ihottumaa?

• hyvinkin

mieleen mennä näyttämään sitä,tottakai. Mutta minut passitettiin sairaanhoitajalle suoraan,vaikka pyysin saada mennä lääkärille suoraan. No jaa,sairaanhoitajalla ei ollut hajuakaan mitä se oli ja mun olisi pitänyt tietää mitä se oli. No sitten hän haki lääkärin paikalle,että jos hän tietäisi,minuutin verran hän katsoi ja sanoi ettei tiedä mitä se on,minä sitten siinä,että kai nyt jotenkin tämä selvitettävä,olinhan ihan kamalannäköinen,mutta he eivät tienneet ja käskivät kotia seuraamaan tilannetta.No nyt sitten kuume ja näpyt ovat hävinneet,mutta tässä sitä ollaan,mikä ihme se oli,olisi kiva tietää... Tässä nähdään terveyskeskuksen toiminta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe