ja luotettava parisuhteessa???
Ainakin kun olen lukenut joitain erilaisia astrologia/horoskooppiaiheisia juttuja niin mm on sanottu Härän olevan uskollinen puolisolleen.
Mutta eiköhän se kuule ole niin että jokaisessa merkissä on hyvät ja pahat puolensa.
Jokaisessa merkissä on pettäjiä.
Eikö Härkä-merkki pitäisi olla uskollinen
4
1409
Vastaukset
- juha82
joihinkiin juttuihin(:
- omakohtainen näkemys
siihen saakka kunnes jostakin syystä menettää kunnioituksensa puolisoonsa. Miehen tulee olla mies eikä hiiri. Jos härkänainen huomaa naineensa hiirulaisen, alkaa joku muu kiinnostaa.
- härkäkin
Kyllä se härkä pettää ihan siinä missä muutkin tähtimerkit.Mun ex oli härkä ja vieraissa käytiin....onnex on nyt ex.
- skorppari^^^^
härkäkin kirjoitti:
Kyllä se härkä pettää ihan siinä missä muutkin tähtimerkit.Mun ex oli härkä ja vieraissa käytiin....onnex on nyt ex.
Sarvipäistä puheenollen, omien kokemusteni mukaan oinaskin on rehellisempi, ja suorempi kuin härkä, eikä petä niin usein kuin härkä. Oinas pettää harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717