Elokuvan josssa nainen näki ilmoituksen nuorentavasta vedestä ja tilasi sitä. Juodessaan vettä hän nuorentui,mutta veden vaikutus lakkasi jonkun ajan kuluttua ja sitä oli saatava lisää yhä enemmän ja enemmän. En muista elokuvan nimeä. Voitteko auttaa.
Muistaako kukaan
5
268
Vastaukset
- Cocoon voisi
olla. En ole kuitenkaan katsonut filmiä , joten en ole varma asiasta.
- 123454321
En valitettavasti osaa tuon filmin suhteen auttaa mutta molemmat Cocoon leffat löytyvät hyllystä ja tuo ei ole niistä kumpikaan.
- Filmaatikko
123454321 kirjoitti:
En valitettavasti osaa tuon filmin suhteen auttaa mutta molemmat Cocoon leffat löytyvät hyllystä ja tuo ei ole niistä kumpikaan.
olen nähnyt tuon leffan telkkarista joskus 20v sitten. Jotenkin sen juoni mukaili Dorian Greyn muotokuvaa,mutta henkilö oli nainen ja eli pin up elämää jossain NeW Yorkissa. Viimeksi ei enää auttanut vaikka nainen joi vettä koko neljän gallonan lastin päivässä ja loppukohtauksessa nainen kuihtui muistaakseni muumioksi veden puutteessa.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä joltakin elokuvafriikiltä.
- Anonyymi
Pekka ja Pätkä persuina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274