Matkusta toukokuussa Budapestiin

Merja

Ebookers tarjoaa esim. 15.5.-22.5. Malevin lennot hintaan 155.68 ja muillekin aikaväleille toukokuussa näytti samaa hintaa (tämän päivän hinnaston mukaan),
http://www.ebookers.fi
Munkácsy utcan huoneistoon tuli tilaa vielä 15.5.-29.5. välille http://personal.inet.fi/koti/pienimaa
Tervetuloa!

4

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvosta

Luulenpa että toukokuu on parasta aikaa Budapestin kaupungissa nauttia nähtävyyksistä ja kulttuurista. Lentojen hinnatkin huomattavasti edullisempia kuin kotimaan liikenteessä!!??. Tuo kaupunginpuiston huoneisto erittäin suositeltava!

• Kari ja Hanna

Olimme viime kesänä Merjan Szondi-asunnossa ja pidimme siitä todella paljon. Suosittelemme lämpimästi! Lomalle ei kannata lähteä, jos koko ajan pitää kilpailla siitä, mistä palveluita saa halvimmalla. Jos budjetti on tiukka, niin mieluummin suurin osa siitä itse lomaan ja hernekeittoa ja tonnikalasäilykettä sitten kaksi seuraavaa kuukautta. Lomassa pitää olla laatua! Hauskaa vappua Merjalle ja kaikille muillekin!

• köyhä lomailija

Useimmille suomalaisille on tosiaan jäänyt pihtailuvaihde päälle jostain pulavuosilta. Jos on varaa, niin pitäisi osata hellittää kukkaronnyörejä ja nauttia hemmottelusta edes lomalla. Eri asia tietysti, jos on työtön tai opiskelija ja joutuu matkustamaan nollabudjetilla .... matkustaminen kannattaa silti.

• Merja

Terveiset aurinkoisesta ja lämpimästä Budapestista. Lämmin kiitos Kari ja Hanna positiivisesta kommentista, olen ihan samaa mieltä! Sydämellisesti tervetuloa taas uudelleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe