Naiset, miten teette seksin jälkeen kun mies on tullut ja spermaa valuu emättimestä ulos. Pyhittekö sängyssä paperilla vai laitatteko pyyhkeen jalkojen väliin vai kuinka?
Seksin jälkeen (ilman kortsua)
13
4067
Vastaukset
- Minnyl
en ikinä anna miehen tulla sisään... sotkuista ja tuntuu inhottavalta.
- miess36
Itse ottaisin tuon verisenä loukkauksena.
- hotukka
miess36 kirjoitti:
missä vaiheessa sperma muuttuu joidenkin mielestä vastenmieliseksi liaksi?? Sillo kun valuu poies ja tahraa lakanat,vai?? Itse en koe spermaa inhoksi millään muotoo, lakanat toki joudun vaihtaa kerta viikkoon, mutta mikäs siinä,sitä paitsi kiihottavat ne puhtaat mankeloidut lakanat... Ja jos mällitahrat ja valumiset on niin ällöä,niin voihan aktin lopettaa suuseksiin ja niellä lastin, sisässä on ja pysyykin:)
- loukkaus??
miess36 kirjoitti:
minäkään en aina anna tulla sisään, kun aina en jaksa sitä hemmetin sotkua!!!!!! Helpompi pyyhkiä mahan päältä pos, ku tuntitolkulla pyyhkiä.
- Minnyl
hotukka kirjoitti:
missä vaiheessa sperma muuttuu joidenkin mielestä vastenmieliseksi liaksi?? Sillo kun valuu poies ja tahraa lakanat,vai?? Itse en koe spermaa inhoksi millään muotoo, lakanat toki joudun vaihtaa kerta viikkoon, mutta mikäs siinä,sitä paitsi kiihottavat ne puhtaat mankeloidut lakanat... Ja jos mällitahrat ja valumiset on niin ällöä,niin voihan aktin lopettaa suuseksiin ja niellä lastin, sisässä on ja pysyykin:)
En tiedä... Se on miehen eritettä :D Tuntuu ikävältä ku sperma tippuu jalkoja pitkin... jotenkin likanen olo. Parilta mieheltä olen jopa nielaissut, mutta nyt oon tajunnut sen, että ei ole pakko tehdä mitään mistä ei tykkää vaan miellyttääkseen miestä. Mieluummin sitte mahan päälle, mut ei sekään kauheen kivalta tunnu... menee fiilikset ku mies heittää spermat päälle. ihan ku ois jotain köyttötavaraa. Ja miehethän valittaa siitä, että tuntuu ikävältä tulla kortsuun. Moni mies sanonut et tuntuu ihan housuihin kusemiselta. Joten miksi minä naisena sitte joutuisin tuntemaan saman? :D Sitte jos joskus pakotan itteni avioon, ni sitten olen valmis kompromisseihin.
- tarvi..
Minnyl kirjoitti:
En tiedä... Se on miehen eritettä :D Tuntuu ikävältä ku sperma tippuu jalkoja pitkin... jotenkin likanen olo. Parilta mieheltä olen jopa nielaissut, mutta nyt oon tajunnut sen, että ei ole pakko tehdä mitään mistä ei tykkää vaan miellyttääkseen miestä. Mieluummin sitte mahan päälle, mut ei sekään kauheen kivalta tunnu... menee fiilikset ku mies heittää spermat päälle. ihan ku ois jotain köyttötavaraa. Ja miehethän valittaa siitä, että tuntuu ikävältä tulla kortsuun. Moni mies sanonut et tuntuu ihan housuihin kusemiselta. Joten miksi minä naisena sitte joutuisin tuntemaan saman? :D Sitte jos joskus pakotan itteni avioon, ni sitten olen valmis kompromisseihin.
tehä mitään vaan miehen mielix. Eihän nekään tee mitään vaan toisen mielix, pitää iteki haluta. Itse pyydän joskus huvikseen pukemaan kortsun, ku on tilanteita joissa en halua sperman valuvan. Esim kohta lähdössä jonnekin tms.
- pillukka**
ainakaan ryntää pesulle,en jaksa nousta enää sängystä,kun on niin mukavan raukea olotila. Paperilla pyyhäisen, kasvopaperia on looda yöpöydällä. Loput valuu kyll yön aikana lakanoille...Johonkin muuhun aikaan vuorokaudesta kun paneskellaan niin käväisen pesulla, kivempi sitt jatkaa muita hommia, kun ei oo pikkarit mällissä.
- pyyhitään
Kumpikin pyyhkii paperilla värkkinsä, loput valuu yön aikana itsekseen lakanoille. Jos parivuoteen lakanoissa ei ole spermatahroja, on jotain pahasti vialla.
- ja..
Itse pyyhin paperilla ja sujautan pikkuhousunsuojan pikkareihin. Ilkeältä se tuntuu jos kaikki kastuu :/
- säätämistä
Mitäs helkkaria jos ne lakanat hiukan kastuu, lasten leikkiä on paperilla ruveta hätäilemään samoin pyyhkeet. Varmin tapa pilata se herkkä hetki on ruveta suremaan lakanoita ei muuta kuin köllöttelee ja miksei uusintaan liukkaille.
Meillä tehdään samoin, pesukone on jo keksitty ja pyykkipulveria saa kaupasta. Annetaan valua vaan.
- vanhempi mies
eihän herkkää hetkee sais pilata jollain paperin palalla, mielummin vaik nuolemalla,, aikoinaan mun vakinainen piti tyynyt alla pyyhettä ja heti kun tuntui "siltä" hän levitti pyyhkeen ja voi pojat ja tytöt, oli kyytiä, tosin aika usein ei se pyyhe pysynyt mukana kinkereissä ,,,, eikä kumpakaan haikaillut sen perään ,,,, ; - )
- seuraavaan
paikkaan nussimaan. Toivottavasti maksavat paremmin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151