painopaperitehtaan koko henkilökunta! Toivottavasti lomautuksen loppupäivämäärä tulee tietoon, muutenhan saattaa tulla irtisanotuksi! Siis, lomautus jatkuu ja jatkuu kunnes tulee irtisasnomisilmoitus. Tämän olen kokenut 70-luvulla.
Taas
4
811
Vastaukset
Lomautusvaroitus annetaan jos tuotanto supistuu liikaa. Mm. hienopaperin lomautus uhka meni ohitse kun tuotannon menekki lisääntyi. Maailmalta on nyt kantautunut hyviä uutisia ja toivotaan että painopaperin kysyntä lisääntyy niin nämäkin lomautukset voidaan perua.
- Maigolman
Te ette usko noihin painopaperipuolen positiivisiin väitteisiin edes omissa kauniissa yöunissanne... Epäilenpä, että Varkaudessa nukutaan eempi kuin sen 64:n työpäivän väliset yöunet huonosti...
- itkevät
Maigolman kirjoitti:
Te ette usko noihin painopaperipuolen positiivisiin väitteisiin edes omissa kauniissa yöunissanne... Epäilenpä, että Varkaudessa nukutaan eempi kuin sen 64:n työpäivän väliset yöunet huonosti...
paperimiehet kun pitävät ensin kesälömat ilman karenssia liiton rahoille keskellä kesää. ja liitto maksaa enemmän kun monille työssäkäyville
- oikaisu virheelliseen tietoon
itkevät kirjoitti:
paperimiehet kun pitävät ensin kesälömat ilman karenssia liiton rahoille keskellä kesää. ja liitto maksaa enemmän kun monille työssäkäyville
Liiton rahoilla ei paperimiehetkään ihmeitä revi, mitä enemmän tienaat sitä vähemmän saat suhteessa liiton rahaa. Eli se ei ole suinkaan 60% palkasta vaan sitä vähemmän prosenteissa mitä enemmän tienaat. Esim: 5000/kk bruttotuloilla saa noin 1706 euroa. Esim: 2000/kk bruttotuloilla saa noin 1081 euroa. Tulos on suuntaa antava, eikä missään tapauksessa päätös työttömyyspäivärahan määrästä. Sovitellun päivärahan määrän voi laskea työttömyyskassan eTU-kassa-järjestelmässä No eiköhän paperimiehetkin hetken pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471