VAGniikan maailmassa oli uusi Megane III koeajossa jossa tietenkin muistettiin joka kappaleessa ylistää VAG-konsernin tuotteita mutta ei siitä sen enempää.
Koeajon yhteydessä koeajetaan myös saman auton käytetty versio joka sai tällä kertaa VAGniikan Maailman aivan epätoivon partaalle. Koeajoon oli tarkoituksella valittu kaksi kertaa keskimääristä enemmän ajettu 2004 mallin MeII farkku (150tkm ) jotta varmasti voitaisiin osoittaa miten laaduton rellu on.
Vaikka käytetyn koeajossa koitettiin toistella uudesta autosta aikoinaan löydettyjä vikoja, joutui jopa VAGniikan maailma myöntämään että viisivuotias 150tkm ajettu Megane II oli käytännössä uuden auton veroinen eikä siinä näkynyt minkäänlaisia kulumisen merkkejä.
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoja.
Käytetty Megane II
VAGniikan maailmassa
1
390
Vastaukset
- ohjauksen ...
Muistivat mainita oudon ohjauksen, jota ei ko. autossa ollutkaan. Eihän sellaista ole ollut Meksuissa vuosiin, mutta se on kuitenkin kummitellut kaikissa jutuissa. Ihmettelivät vakionopeussäätimen kytkimen sijoitusta keskikonsoliin. Sellainen joka on tottunut käyttämään paljon Meksun nopeusrajoitinta vakionopeussäätimen sijasta, pitää sijoitusta erittäin luontevana paikkana. Siinä moodin vaihto sujuu näppärästi. Tosin Sitikka on laittanut sen ratin keskiöön, lopputuloksena "formula-ratti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096