Librax lääkkeestä???

Kokemuksia?

Millaisia kokemuksia on libraxista? Itse aloitin vasta kuurin ja ei tunnu vielä mitenkään suolistokivuissa. Kuinka kauan pitää käyttää, että alkaa vaikuttamaan?

5

1621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylvi

Hei! Meinasin eilen aloittaa myös Librax lääkkeen, mutta en kuitenkaan vielä aloittanut. Joko sinä olet ottanut, ja jos, miltä tuntuu? Olisi mielenkiintoista kuulla! ylvi

• ja hieman

väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?

• ylvi
        ja hieman kirjoitti:

väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?

Hei! Kyllä ärtyvä paksusuoli aiheuttaa väsymystä. Minulla oli tänä aamuna löysä vatsa, söin eilen voimakkaasti maustettua ruokaa, luulen sen johtuvan siitä. En kuitenkaan uskalla vieläkään ottaa Libraxia, olis tänään ohjelmaa, ja jos sitten on entistä enemmän tokkurassa. Rauhoittaako se Librax suolistoa? Ylvi

• Tuttuhan tuo

En väitä etteikö olisi toimiva lääke mutta tuntuu olevan tietyillä lääkäreillä aina ehdoton ykkönen. Riippuu sairauden asteesta,lääkkeen vaste on myös sen mukainen,vanha tunnettu lääkehän se on. Kyllä se vaikutus sieltä tulee jos lääke on oikeaan sairauteen,vaikutus on yksilöllistä. Jos ei ole lääkkeisiin tottunut niin voi alussa aiheuttaa uneliaisuutta,ei sovi esim pamien kanssa ilman lääkärin lupaa eikä alkon kanssa,ajoneuvon kuljettaminen on myös ainakin lääkärin kanssa sovittava asia ja tilannetta seurattava ainakin alkuvaiheessa tarkasti. Librax kuivatti mulla silmiä ja ummetusta se saattaa myös aiheuttaa. Onko suolistosi hyvin tutkittu,mä kärsin pitkään mahavaivoista kunnes eräs lääkäri kysyi että mitä laktoosorasitus näytti,oli pakko vastata ettei ole koskaan tehtykään,tuli vaan mieleen,en tarkoita että sun kohdallasi olisi laktoosiongelmasta kysymys. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far04472

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta LIPRAXIA nyt kehottavat vatsavaivoihin ottamaan, kun Litalgin on "pannassa", Suomessakin, aiemmin ollut muuallakin.
      Auttaa jos auttaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe