Rottinkisohva

laaaauuuraaa

Mistä saa ostettua 2hlö rottinkisohvaan pehmusteet? Sellainen pyöreäkulmainen perusrottinkisohva on kyseessä...

7

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

Ex-eukossani oli sen verran ompelijanvikaa, muiden vikojen lisäksi, että hän teki ne vaahtomuovista. Ompeli ise päälliset, ja ihan hyvät tuli.

• laaaauuraa

Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo

• maksa päälle
        laaaauuraa kirjoitti:

Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo

tonnin ?

• ja ostoksille

No mutta... onhan noita tuolien pehmusteita vaikka millaisia valmiina kaikkialla! Ota mitat siitä sohvastasi ja sitten kaupppakierrokselle! Juuri nyt alkaa olla valikoimat parhaillaan ja tarjouksia. Itse ostetiin juuri marketista vanhaan keinuun uudet istuintyynyt.

• Laaauraaa

Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(

• jostain pehmusteet
        Laaauraaa kirjoitti:

Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(

eikö edes se liike, josta sohvan alkujaan ostit? koita netikauppoja, jos tiedät sohvan mallin ja mitat? entä jos hommaat sitten jonkun "lähes sopivan" pehmusteen ja fiksaat sen itse lopulliseen muotoon? tai ilmoitus vaikka sanomalehteen tai huutonettiin tms tms? tai sitten tuo tee-se-itse- otat vanhasta mallin ja vain päällystät sen uudella kankaalla/pussilla?

• pehmusteita
        Laaauraaa kirjoitti:

Markkinoilla kiertää rottinkikalusteiden kauppiaat. Ne myyvät kalusteita pehmusteineen sekä myös uusia pehmusteita. mainiostivat oikein isolla kyltillä uusia pehmukkeita. Firma oli joku Elimäen rottinki tms. Oootko etsinyt netistä tarmokkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe