Mielestäni Kimin ja Sannin tanssityyli on mautonta, sopii paremmin johonki seksibaariin.
Kimi ja Sannin tanssi on mautonta
4
714
Vastaukset
- Realismin kannattaja
Kuten Lolakin sen sanoi, ei seksiä tanssissa voi olla liikaa. On päinvastoin mukavaa katsella kun nuoret, näyttävät ihmiset vetävät hottia tanssia. Ennemmin minä sitä katson kuin Pirkko Mannolaa, vaikka nyt samaan lauseeseen sanonkin että hänkin tanssii erittäin hyvin...
- seksi ei riitä...
Tanssikilpailussa seksi ei ole pääasia. Kim tai Wilson putoo, molemmat huonoja tanssijoita. Molemmat kilpailevat muilla kyvyillä kuin tanssitaidolla. (Vähän niin kuin missi poliitikkona: se ei riitä, että on ollut nätti naama...)
- käynyt seksibaarissa?
Aika kesyä meininkiä on silloin ollut jos vertaat Kimin ja Sannin tanssiin. Todella tyylikästä pikkutuhmalla tyylillä, EI mitään mautonta ja rivoa räähistelyä. Taidat olla joku pikkunatiainen... -Aikuinen Nainen ja tanssin myös!
- siinä oli
makua paljonkin, todella mielelläni katson tämän kauniin parin tanssia. Onneksi Kim on jo alkanut vapautua ja löytää oman sisäisen miehensä, jolla on myös oma tehtävänsä paritanssissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164