Eli ostin tässä pussillisen taffel chilipähkinöitä ja 1,5L pepsi maxia. Onko terveelllista? Tai onko edes terveellisempää, kuin 1,5L normaalia pepsiä ja 350gramman pussi normaaleja sipsejä?? Tässä vielä linkit kyseisten tuotteiden ravintosisältöihin ynnämuuhun hömppään mistä minä en älyä hölkäsenpöläystä. http://www.pepsi.fi/tuotteet http://www.taffel.fi/index.php/tuotteet/pahkinat/ Kiitos vastauksista! :)
Taffel chilipähkinät ja pepsi max.
5
7015
Vastaukset
- ninni7000
Noissa limsoissa on se ero, että tavallisessa Pepsissä on sokeria, ja Maxissa on makeutusaineita. Niiden terveellisyydestä voisi sitten kiistelläkkin vaikka kuinka kauan, mutta jos ajatellaan vain kaloreita ja painonhallintaa, niin siihen nähden Pepsi Max on parempi valinta. Kaikkein terveellisin juoma on vesi. Pähkinöissä ja sipseissä on kummassakin runsaasti rasvaa ja suolaa. Pähkinöissä on sentään vähän vähemmän tyydyttynyttä rasvaa, eli siinä mielessä hieman terveellisempi valinta kuin normaalit sipsit, mutta ei missään tapauksessa terveellistä.
- mutt ne
pähkinät on täyttä tavaraa,rasvaa n.70%,kaloreita 100g noin.500cal. Pieninä määrinä ihan ok.
- Panhandle
Noissa pähkinöissä pahinta ei ole rasva (joka on hyvää kasvisrasvaa), vaan suola, jota niissä on ihan liikaa. Parempi on napostella pelkkiä, maustamattomia pähkinöitä. Varsinkin cashew- ja pistaasipähkinät ovat hyviä.
- jöpöttää
pistaasipähkinät on vaa ihan perkeleen kalliita ettei tälläsel vähävarasella oo niihin varaa...
- Ells1
Molemmat jättäisin ehkä pois :/
http://gettinglifehealthier.blogspot.fi/
20-vuotias sohvaperuna opettelemassa terveellisempään elämään! Ruokaohjeita, vinkkejä ja urheilukokemuksiani. Kommentoikaa ja kertokaa mitä olette tähän asti mieltä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738