koirapuisto vaan

himpskattis

ei lasten leikkipuisto! törmäsin vaan ystäväni kanssa hesassa tilanteeseen jota ihmettelen! eli ystäväni on arka ja hiljainen kiva likka jolla on bullterrierin pentu ja tosi kiltti luonteinen ainakin mitä minä tyttökoiraa olen nähnyt ja leikkinnyt sen kanssa! eli siis asiaan kun sitten menevät koirapuistoon niin eikös siellä ole lapset äänessä ja riehumassa vanhempansa kanssa ja koiraakin mukanaan! ei kestännyt kauaa kun äiteeltä tuli huuto et apua toi koira käy päälle ja voi tappaa... koirapuisto siis jos tietyt henkilöt sattus lukemaan on ensisijaisesti koirille eikä lapsille suunnattu jotka riehumalla saavat pentukoirat riehaantumaan! se luuli ressu leikiksi sitä kun lapset huus ja pinko sinne tänne aitauksen sisällä! koiraihmisenä pitäs tietää et lapset suu tukkoon ja selkä koiraan päin jos sattuu pelästymään "rotua" ei toi koira syö ketään saati pure ellei siihen puremiseen anna aihetta! on vaan aiemminki eräs ns. koiraihminen sanonnut ystävälleni et ei sais tuoda koiraansa koirapuistoon ku sillä rodulla on huono maine! siis eikö ole niin että omistaja hoitaa koiransa ystäväni ei todellakaan päästäis koiraansa irti koirapuistossa jos se olisi epäsosiaalinen tapaus! mutta se tykkää lapsista ja haluaa tervehtiä lähes kaikkia vastaantulevia ja muistakaamme että oli minkä rotuinen koira tahansa niin koira on aina koira eli jos puree niin olisko kenties jokin syy ihmisellä vaan ei koiralla! lapsirakas koirakin voi purra omaa perheenjäsentään jos tarpeeks retuutetaan tai saa metelistä tarpeekseen! tiedän tapauksia joissa koirat päässy unten maille koska lapset kiusannut mutta koira maksaa rankemman päälle!...

1

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaiset

Olen ihan samaa mieltä, että koirapuisto on koirapuisto, siellä ei lasten kuulu riehua, eikä aikuistenkaan tehdä muuta, kuin pääasiassa vahtia omaa koiraansa ja samalla keskustella toisten koirien omistajien kanssa. Toki lapset/nuoret ovat myös sinne tervetulleita, kunhan osaavat olla koiransa kanssa puistossa kuten siellä kuuluu olla. Samaa mieltä olen myös tuosta "rasismista". Koirat on yksilöitä ja jokaisella koiran omistajlla on velvollisuus tuntea koiransa ja kertoa koirapuistossa ollessaan avoimesti millaisesta koirasta on kyse! Liioittelut rodun perusteella ja vähättelyt, kun ei haluta omaa egoa pilata voi jättää jonnekin kotinurkkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe