Käytin Veet ihokarvapoistovaahtoa lastan kera ja nyt on reidet ihan rakkulalla! Mitä teen??
Sääret rakkulalla Veet:stä
2
271
Vastaukset
- weetin
roskiin, pidät rakkula-alueet puhtaina, kosteutettuna (humektan?) ja kärsit vähän aikaa. Taisit olla yliherkkä tuotteen jollekin ainesosalle. Jos tuntuvat tosi ärtyneiltä, niin kipaise lääkäriin.
- minä80
zyrtec ainakin auttaa kutinaan. Eli jos rakkulat kutisee niin suosittelen syömään allergialääkkeitä, jottet raapimalla pahenna tilannetta. Hydrocortison auttaa myös kutinaan ja rauhoittaa muutenkin. Itse laittaisin varmasti sitä tavallisen kosteusvoiteen sijaan. Ja tosiaan veet roskiin ja jatkossa kannattaa uusia kosmetiikkatuotteita kokeilla ensin varovasti pienelle alueelle tai hakeutua tutkimuksiin selvittämään mikä aine reaktion aiheutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299