Vietimme ukkelin kanssa, viime viikonlopun Budapestissa ja voin yhtyä siihen mitä Mats kertoi. Tutkiessamme karttaa meitä autettiin pyytämättäkin. Jäimme raitsikka pysäkille mistä oli jatko bussilla, paikalliset nuoret tulivat kertomaan mistä jatkaa. Meitä ei yritetty todellakaan huijata tai ryöstää missään. Käytimme opasMonikaa hetken hahmottaaksemme kaupukia ja se osoittautui kullan arvoiseksi. OTTAKAA YHTEYTTÄ OPASMONIKAAN kun matkustatte Unkariin! Suosittelemme lämpimästi! Ihana ihminen! On suureksi osaksi hänen ansiotaan että saimme niin paljon irti muutamasta päivästä. Sydämemme jäi osaksi kauniiseen Budapestiin toivottavasti tapaamme vielä joskus! Pääsimme todella irti arjesta ja jaksamme taas jatkaa töitä ! KIITOS !
pitkäviikonloppu
4
741
Vastaukset
- opasMoonika
velottaa. Tällä palstalla on kehuttu kovasti opasmoonikaa.Onko tuntitaksa vai mistä maksu koostuu?
Kun kyseessä on henkilökohtainen palvelu aikataulumme räätälödään halunne mukaisesti. Voi olla opastus Budapestissä julkisilla pari kolme tuntia, mutta voidaan puolipäivän tai päivän ohjelman räätälöidä opastuksella. Onko pariskunta, perhe tai pieni seurue... on sellaisia tekijöitäkin hintaan.Jos seurue on suurempi, hinta/hlö on pienempi. Tiedoksi vertailuksi, hip-hop bussi kiertoajelu joka todella ei ole henkilökohtaista, ei edes ostaa valmiiksi matkakorttia maksaa n 25 Euroa/hlö :) Tervetuloa mukaan www.opas.hu
- rustari
Saat tietää hinnan kun menet pyytämään WWW.opas.hu sivulle tarjousta siitä mitä palvelua haluat. Toimin itse siten ja olen hyvin tyytyväinen siihen mitä sain.
- Opastuksesta
Mieti, mitä haluat ja kysy hintaa. Tulet yllättymään, positiivisesti. nimim. kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309