Olen ottamassa tatuointia (pieni ja yksinkertainen), ja saisin nyt ajan vielä tälle viikolle Kaamos Tattooseen Helsinkiin. Onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa? Kokemuksia? Kaipaisin pikaisia vastauksia!
Kaamos Tattoo Helsingissä? - KIIRE!
6
899
Vastaukset
- vallitsee
paikassa :DD
- Pessoa
Haluaisin siis tietää kannattaa mun mennä tonne riskeeraamaan terveyteni (tai onko sellasta riskiä tässä olemassa) vai vaihtaa suosiolla liikettä. Jos voit avata vähän enemmän tota kaaosta ni siitä olisi apua :) Toivottavasti se oli vitsi!
- vallitsee
Pessoa kirjoitti:
Haluaisin siis tietää kannattaa mun mennä tonne riskeeraamaan terveyteni (tai onko sellasta riskiä tässä olemassa) vai vaihtaa suosiolla liikettä. Jos voit avata vähän enemmän tota kaaosta ni siitä olisi apua :) Toivottavasti se oli vitsi!
aina riski terveyden menettämisestä, ei se ole liikkestä tai paikasta kiinni.
- TT837
vallitsee kirjoitti:
aina riski terveyden menettämisestä, ei se ole liikkestä tai paikasta kiinni.
Kyllä, tatuointia ottamaan mennessä voi esimerkiksi jäädä auton alle, joten riski on olemassa. Pysymällä kotona peiton alla et ota tätä riskiä.
- ei vallitse
TT837 kirjoitti:
Kyllä, tatuointia ottamaan mennessä voi esimerkiksi jäädä auton alle, joten riski on olemassa. Pysymällä kotona peiton alla et ota tätä riskiä.
tatuoinnissa enää mitään terveysriskejä :DD
- Anonyymi
Huora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813