Hei! Menen kesällä Pekingiin, ja kaiken näkemisen, kokemisen ja maistelemisen lisäksi olen kiinnostunut siellä myytävistä tanssitarvikkeista. Tietääkö joku mistä niitä sieltä löytää?
Kesällä Pekingiin
6
757
Vastaukset
- Ni Hao
kesällä viikoksi pekingiin.=). Olen Kiina-fani ja odotan matkalta paaaaaaaaaaaaljon!
- KinusKIT
Harmin paikka kun sinulla ei ole enempää aikaa olla Pekingissä, sillä siellä piisaa kyllä katsottavaa ja ihmeteltävää pidemmäksikin ajaksi. :)
- Ni Hao
KinusKIT kirjoitti:
Harmin paikka kun sinulla ei ole enempää aikaa olla Pekingissä, sillä siellä piisaa kyllä katsottavaa ja ihmeteltävää pidemmäksikin ajaksi. :)
Kielletty Kaupunki kiinnostaa eniten ja sen aion kokea. Hotellimme on vain 5 km päästä kohteesta!! Toki tiedän että paljon paljon muutakin on,mutta sen mitä ehdin, ahmin.=)
- korpun
Viikossa ehtii paljon kun suunnittelee vähän etukäteen mitä haluaa nähdä. Olen käynyt Pekingissä 3 kertaa, linkissä vähän kuvia kohteista joissa olen käynyt... http://korpun.livejournal.com/tag/china
- kekkis58566
korpun kirjoitti:
Viikossa ehtii paljon kun suunnittelee vähän etukäteen mitä haluaa nähdä. Olen käynyt Pekingissä 3 kertaa, linkissä vähän kuvia kohteista joissa olen käynyt... http://korpun.livejournal.com/tag/china
millanen keli oli toukokuussa? huomasin että oli toukokuussa pekingissä.itse olen lähdössä sunnuntaina ekaa kertaa:)
kekkis58566 kirjoitti:
millanen keli oli toukokuussa? huomasin että oli toukokuussa pekingissä.itse olen lähdössä sunnuntaina ekaa kertaa:)
http://finnish.wunderground.com/global/stations/54511.html
tossa olis ollut säät itse lähden la. 15.5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738