Ruokaeläinten hankkiminen (Tampereella)

miramekko

Kymmenen vuotta olen nyt käärmeestä haaveillut ja lähiaikoina olen alkanut ihan vakavissani suunnitella ensimmäisen käärmeen hankkimista. Kaikilta muilta osin tunnen sopivani käärmeen omistajaksi oikein hyvin, mutta ruokaeläinten hankkimismahdollisuudet ovat vielä vähän epäselviä. Itse en tahdo ruokaeläimiä kasvattaa, enkä myöskään ole niin aikaansaava, että hoitaisin ruokaeläinbisneksiä suoraan hiiri- ja rottakasvattajien kanssa muuten kuin korkeintaan satunnaisesti. Kuinka hyvin pakastehiiriä ja -rottia siis on tarjolla eläinkaupoissa? Kuinka suuri osa eläinkaupoista myy niitä, eli onko se oletettavaa vai poikkeuksellista? Mitkä eläinkaupat (Tampereella) myyvät ja mitkä eivät? Millaisia hintoja pyytävät? Minkä kokoisia pakastehiiriä ja -rottia eläinkaupat tarjoavat, onko kokovalikoimaa paljon vai vähän? Asun Tampereen keskustassa; voinko olla varma, että löydän pakastettuja ruokaeläimiä tämän seudun eläinkaupoista aina tarvitessani?

3

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • king SNAKE

Faunattaret myy, Lielahdessa Pet Shop vai mikä se on siinä Expetin vieressä... ydin keskustassa ei taida muuten olla yhtäkään liikettä enää joka möisi käärmeille pakaste hiirtä/rottaa, tuo Faunatar taitaa olla lähin, missä sitten liekään... KVG :) Itse en sieltä osta kuin pakosta, niin kalliita ovat esim. tuon PetStoppiin verrattuna... Herppi.netin kautta saatat löytää myös ruokahiirtä myytävän. Itse ostan kasvattajilta suoraan suuremma satsin kerralla pakasteeseen...

• ......

LemmikkiJuttu

• ..on siinä, ostatko suoraan kasvattajalta vai kaupasta? Samanlaisen pakastepussillisen sä saat kummastakin. Plus että kasvattajalla ovat halvempia ja yleensä vielä laadukkaampiakin. Jos puhutaan oikein virallisista näyttelyhiiri-kasvattajista, niin niiltä saa vielä taatusti mukavan elämän ja asiantuntevan lopetuksen saaneesta ruuasta. Tosin määrät on kyllä huomattavasti pienempiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5347
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      548
      1899
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe