Happy Cat kissapullot

nti keräilijä

Onko kellään tietoa kuinka monta eriväristä kissäpulloa on olemassa? Itselläni on nyt 12 kpl.

20

9489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • nti keräilijä

Ompas hyvä kokoelma! Kyllä näköjään väreissä vielä löytyy, täytyy vaan jatkaa "metsästystä".

• kisumisu
        nti keräilijä kirjoitti:

Ompas hyvä kokoelma! Kyllä näköjään väreissä vielä löytyy, täytyy vaan jatkaa "metsästystä".

Nyt on Alkoon tullut uuden värinen kissapullo! Se on väriltään huurrettu pinkki, oikein söpö vaaleanpunainen. Ajattelin kavereille joululahjaksi ja toki halusin omaankin kokoelmaani täydennystä..

• -s-

itselläni on myös 12 kpl mutta mitä olen netistä eri värejä löytänyt niin laskujeni mukaan menee reippaasti yli kahdenkymmenen.. :D

• kissakaapissa! :))

mistä saa hinnan pulloista paljonko on maksaneet ja jos on täysi niin kerääkö kukaan ja onko missä myynnissä? itselläni on 2002 valkoinen pullo ja sisältö on keltainen... :) mosel-saar-ruwer

• keräiliä

tyhjiä pulloja löytyy kirparilta hinnat vaihtelee.eurosta kymmeneen euroon

• erikoiset,kalliit

Kulta ja hopeapulloista pyydetään Pirkanmaan torilla 60 euroa. ..tyhjiä.
      Huutonetissä erikoisempia myydään yli sata euroa kappale.

Täysinäisiä ei saa myydä netissä.

• Stigge3

Kannattaa olla hieman varovainen ainakin noiden hopeanväristen HappyCat pullojen kanssa - niitä on nimittäin itse tehty myyntiin maalaamalla tavallisen värinen pullo spraymaalilla mattahopeaksi !

• Happy Cat^^

Minulta löytyypi tällä hetkellä 35 eriväriä ! :)

• Lily^_^

Minun kokoelmassani on tällä hetkellä 17 eri väriä ja väri jota vailla olisin olisi tuo matta oranssi.Olisiko sinulla Happy Cat^^ mahdollisesti yhtään ylimääräisiä myynnissä joistakin väreistä?

• hips

Minulla myös 17 kpl..Tallinnasta sain loma reissulla 4kpl siellä niitä on tosiaan useampaa väriä hyllyssä..suomessahan niitä uusia värejä tulee harvakseltaan ja aina vaan yhtä väriä kerrallaan.Alle 8€ maksoi täytenä..joten on kyllä hurjia hintoja mitä pyydetään kirppareilla ym...mutta toisaalta sehän on keräilyä jos joku todella haluaa maksaa kovaa hintaa nii mikäs siinä..itse en maksaisi.

• Parrooni
        hips kirjoitti:

Minulla myös 17 kpl..Tallinnasta sain loma reissulla 4kpl siellä niitä on tosiaan useampaa väriä hyllyssä..suomessahan niitä uusia värejä tulee harvakseltaan ja aina vaan yhtä väriä kerrallaan.Alle 8€ maksoi täytenä..joten on kyllä hurjia hintoja mitä pyydetään kirppareilla ym...mutta toisaalta sehän on keräilyä jos joku todella haluaa maksaa kovaa hintaa nii mikäs siinä..itse en maksaisi.

Minulla 19 ja kaikki on täysiä.

• naqueville

Kovat on hinnat pirkanmaalla. Huutonetistä alle 20,-

• annuli100

nyt niitä värejä on n. 58kpl... itselläni 24 eriväriä joten vielä on keräämistä.

• Anonyymi

Ihmiset puhuvat kissapullojen väreistä aivan kuin ne tosiaan olisivat erivärisistä lasimassoista tehtyjä (- silloin niitä sietäisikin keräillä). Itse ole kuitenkin ehkä yhtä tapausta lukuunottamatta törmännyt kirppareilla ainoastaan sellaisiin kissapulloihin, jotka on vain päällystetty värikalvolla. Usein vieläpä niin, että pohja on jätetty päällystämättä eli kirkkaaksi

Onko nyt siis olemassakaan oikeasti eri VÄRISIÄ kissapulloja?

• keräileväkulkuri

minulla 22 eriväristä kissa pulloa.Viinaranasta löytyy 12 eriväristä.

• Anonyymi

Avaamattomina olisi
      2006 ruusu/pun? 8%
      2007 valk. 9.5%
      2003 sin 9%
      2003 sin 8%
      2003 pinkki? 8%

Onkohan kiinnostusta?

• Anonyymi

Tämä viini pilaantuu nopeasti

• Anonyymi

Tällä hetkellä 18 eriväristä kissapulloa.

• Anonyymi

Itselläni on 21 eriväristä kissa viinipulloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe