Mistäs Bergamossa löytyy niitä kenkäkauppoja? ymmärsin ettei tartte Milanoon mennä sitä varten.. Ostoskeskuksista varmaankin löytyy, mistä? Mutta onkos muuallakin hyviä putiikkeja?
kenkäshoppailu Bergamossa?
1
3658
Vastaukset
- Center
Ei tarvitse toki. Itse asiassa ei tarvitse mennä edes Bergamon keskustaan (ostokset mielessä). Bergamon Orio al Serio lentokentän vieressä (tien toisella puolella) sijaitsee nimittäin pohjois-Italian suurin ostoskeskus, Orio Center http://www.oriocenter.it/index.php/oriocenter_en - kaikki löytyy. Kenkäkauppoja 11 ;) The biggest shopping center in Italy, Orio Center Shopping Mall is right across the autostrada from the Bergamo - Orio al Serio Airport. It has 200 shops, restaurants, bars, a supermarket, a nursery where children can play, cash dispensers, an underground parking lot, restrooms and a fantastic view of Citta Alta and the Orio al Serio Airport from the upstairs cafe and restaurants. Open from 9 to 22:00 and on Saturdays from 8:30 to 21:00. Closed Sundays except on special occasions.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164