Onko kokemusta

Zwack Unicum

Sainpa 50V-lahjukseksi ko.juomaa Onkos kokemusta kysyisestä eliksiiristä - maku nimittäin melkoisen "erikoinen" Oisko vihjeitä mitä kantsis "sekaan sekoitella" pehmeydeksi ravistella ???

9

3215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä troppi

ruoan sulatusta edistävä "vatsalääke", jota en yrittäisi sekoitella yhtään mihinkään. Nautitaan sellaisenaan pienestä pikarista. Juoma säilyy hyvin kaapissa ja on riittoisaa. Lainaus netistä: "Unicum on yli 40 yrtistä valmistettu likööri, joka kypsytetään tammitynnyreissä. Unicumia pidetään Unkarin kansallisjuomana, jota tarjoillaan Unkarissa usein aterioiden jälkeen, digestiivinä."

• Zwack Unicum

Huomenta vain ´ Nettiin turvauduin minäkin (kun olin ensin maistanut) Ja sain tämän tiedon, minkä sinäkin kirjasit : Unkasrin kansallisjuomasta siis kysymys. Ja lääkinnällistä ... Riittoisaa, sitä sen on : ) : ) “Takapotku” on sen verran vahva , että “sormustellinen “ on sopiva määrä Itseasiassa olin “utelias” kuulemaan minkämoisen “makuelämyksen” muut ovat saaneet. - Missään nimessä en lahjaani hylkää, ei, ei Vaikkakin rehelliseksi jos heittäydyn ; tuskin ostan uutta pulloa tilalle :D :D Vatsaystävällistä kevättä sinulle Vastauksestasi kiittäen :)

• ----------.-.-----------

Ihan hyvää ja terveellistä tärpättiä. Karos kun sitä ei oo tarkoitettukaan perseifen vetämiseen. Kysymys oli samaa luokkaa, jos menee pirun kalliiseen kurmeeraflaan ja tilaa hanhenmaksaa ja tiristettyä buffalon filettä ja ens töikseen utelee tarjoilijalta ketsuppia. =DW=

• Zwack Unicum

Hips Heijaa Taitaa olla paras tae ”pers….” , että ottaa vähän sitä, vähän tätä ja sinistä sitten vanhalla vähän enempi :D :D - Sinällänsä hauska viittaus tuo ketsuppi ; se kun ei kuulu minun ”ruokamenuuni” laisinkaan Pointtisi kyllä ymmärsin -ja tunnistan siinä jopa lievää samankaltaisuutta omien ajatusteni kanssa. Tuossa ed.vastauksessa tuli esille tuo tammitynnyri Ehkäpä siinä osasyy ; en oikein pidä ”tammisista” viskeistäkään - Vaikkakin viskit on ”top-tenissäni” Kiitos kuitenkin vastauksestasi ja hyvää sekä tervellistä kevättä :)))

• Anonyymi

Join sitä Budapestissä ja tykästyin. Liköörilasi ja viereen lasi vettä .

• Anonyymi

Smagalle hyväksi, kuten jäger ja vastaavat.
      Jos itsellä salkku sekaisin nappaan tätä. Luotto kamaa.

• Anonyymi

Samaé täällä!

• Anonyymi

Jägermaister on myös vatsarelaksantti. Juomanlaskija ravintolassa tarjosi sitä pahaan närästykseen.

• Anonyymi

Ihan kauhea paskaa mutta menee kun on kunnon pohjia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe