kevään aamussa, kuljen hiljaisuudessa sanat ovat minut jättäneet, on vain tunteita -levottomia- kuvia Sinusta ja minusta Rakkaudessa
Kuvia
11
230
Vastaukset
luo kuvat Sinusta silmiini, sanoja ei tarvita tunne korvaa kaiken sanotun. Harhailevat tunteet muodostuu kirkkaaksi kuvaksi, jossa rakkaus on kietoutunut ympärillemme. Kiva pieni aamuinen rakkausruno. Kiitos ystäväni.
- Belethiel
Kiitos, iso, kauniista palautteestasi, tuo "aamun hiljainen huntu" kuvaa osaltaan hyvin tunnelmaani, missä kirjoitin.
... ei saunaan ilman Belethielin runoa tässä kevään koleuden piskottavassa lämmössä. Runosi - kuin saunatontun lähettämä viesti :Rakkauden lämmöstä ! Sitä juuri nyt Sinulle tähän kevään hetkeen illan viilenevässä vireessä.
- Belethiel
Kiitän hymyilevän lämpimästä kommentistasi. Toivottavasti saunatontun viesti lämmitti saunassakin...hän täällä vähän hymyilee. Aurinkoista kevään lämpöä päivääsi!
Belethiel kirjoitti:
Kiitän hymyilevän lämpimästä kommentistasi. Toivottavasti saunatontun viesti lämmitti saunassakin...hän täällä vähän hymyilee. Aurinkoista kevään lämpöä päivääsi!
Olkaamme kuin kaksi luonnon ihme lasta, ihmettelemässä runouden tuomaa sanallista taikaa - hymyiltäväksi molemmille. Hyvää pian jo uutta alkavaa vappu viikkoa.
- Belethiel
dolan kirjoitti:
Olkaamme kuin kaksi luonnon ihme lasta, ihmettelemässä runouden tuomaa sanallista taikaa - hymyiltäväksi molemmille. Hyvää pian jo uutta alkavaa vappu viikkoa.
Vaiko kaksi ihmeellistä luonnonlasta, hymyillen, toisiansa sanoillansa katsomassa. Vappua iloista ja lämpöä kuin tähänkin päivään.
Belethiel kirjoitti:
Vaiko kaksi ihmeellistä luonnonlasta, hymyillen, toisiansa sanoillansa katsomassa. Vappua iloista ja lämpöä kuin tähänkin päivään.
Sinä olet aina ilo minulle - Kiitos ja Hyvää Vappua.
- lindalinda1
niin vähin sanoin niin kaunista runoa Sinulta. Haikea tunnelma, johon voin oikeastaan aika hyvin yhtyä saman kokeneena. Lukuhetkestä kiitos.
- Belethiel
Kiitos ystävällisestä, viisaasta kommentistasi, sinä näit sen haikean kaipauksen, mikä omalta osaltaan siivitti tätä runoa. Olen iloinen, että pidit runostani.
- tee.
Pienessä runossasi sanot paljon; rivien väleihinkin voi kirjoittaa. Pidin.
- Belethiel
Joskus onnistuu mahduttamaan, kuin vahingossa tarkoituksella, monia tunteita pieneen pakettiin...joskus, ehkä nyt se onnistui. Kiitos palautteestasi ja mukava että pidit tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181