onko siihen mitään muuta apua kun aika? mulla on hirveä putki ollut nyt 3 päivää päällä. olo on helvetillinen. en voi lähteä ulos vaikka aivan ihana ilma. rauhaset ja posket on ihan järkyttävän turvonneet.. en tiedä enää mkitä tässä tekisi.
TURVONNEET KASVOT ;(
5
3564
Vastaukset
- Syö tulehduskipulääkettä
ja juo teetä, sun imusolmukkeet on tulehtunu ja siks turvoksissa. Laita kaulaliina ja mee ulos lenkille niin piristyt:).
- nim. kokemusta löytyy;((
kaipaisin itekkin jotain vinkkiä tohon kasvoturvotukseen.. mulla ihan sama homma sessioiden jälkeen:(
- palloposki
Oikeastiko tulehduskipulääkkeet auttaa??? Entä antibiootit? Pitää kokeilla.
- ja aamul on parempi olo.
palloposki kirjoitti:
Oikeastiko tulehduskipulääkkeet auttaa??? Entä antibiootit? Pitää kokeilla.
Mut jo päivän tauko parantaa näköä,parempi olis kun jättäis mätön aina krapulapäiväks niin ei tarviis sterssata.
- ice power
laita ice power kylmägeeliä kasvoihin, mutta varo ettei meni silmiin..:)
silmät alkaa vuotaa, vaikkei silmiin meniskään. mutta ei ole vaarallista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295