Kenell on kokemust kartingista? Mitä tykkäsitte ja missä ajoitte?
Kenell kokemusta kartingista?
8
903
Vastaukset
- Tage
kartonki on kyllä hyvää silloin kun haluaa tehdä joulukoristeita ikkunaan. Tavallinen paperi on liian ohutta. Punaista kartokia tietenkin.
- Tumppi
Kannattaa käyttää kortonkia! Kartonki on paperianeisena huono ja epämiellyttävä ehkäisymenetelmä.
- hepe
..ihmeen Kenel? Joku brittiläinen F-1 kuski..testasitko sängyssä kenties?
- Jokerit!
Just just! Karting on mikro-autoilua jos tiesitte. Ei liity mitenkään paperiin. Laittakaa nyt hyvät ihmiset KARTINGISTA asiaa! Eli kyse ei ollu kartonkista!
- mac minarelli
On kyllä todella kivaa puuhaa, itsellä 6-vaihteinen 125cc laite.
- karts 4 life
Olen ajanut kartingia aktiivisesti 10v ympäri maailmaa ja nyt harrastemielessä vanhoilla päivillä. Todella hieno laji niin nuorille kuin vanhemmillekkin!
- Jamppa
Itsellä kokemusta kisailusta 10 vuotta (n.5v. SM-tasolla) ja sen jälkeen 5 vuotta kierrellyt mekaanikkona. Loistava harrastus jos ei kustannuksia oteta huoioon. SUOSITTELEN!!
- Jokerit!
Joo, ite en oo kisaillu kunnolla missään sarjassa, mutt oon ajanu Formulakeitaalla vapaa-ajoja missä maksetaan ajohinnasta. Piti mennä sinne kisailemaan mut en ehtiny ennen sen lopettamista. Harmi. Nyt kesällä aioin mennä testaan MSC:n tai jos en sinne niin ainakin vihdin radalle.
Next kysymys: Tiedättekö jotain karting-seuroja pääkaupunki seudulla (tai ainakin lähellä) missä ei ihan alkuun tarvitsisi omaa autoa. Ei taida löytyy kovin montaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131