mun mielestä paras tapa selättää on ns.koulupoika-selätys(schoolboy-pin)siinä voittaja istuu päällä niin että polvet on käsivarsien päällä ja kädet selätettynä,oon ite aika usein käyttäny sitä kavereiden kanssa painiessa ja voin sanoa että on aika nöyryyttävää hävitä silleen,kun toinen vaan istuu päällä,oisko tytöillä kokemuksia vaikka leikkimielisistä painimatseista,jossa toinen lopulta istuu päälle ja selättää koulupoika-tyylillä,tai ootteko nähny koulupoika-selätystä esim.poikien matseissa?onks se teidän mielestä hyvä selätys?jätkätkin voi kertoo oman mielipiteensä
tykkääks tytöt "koulupoika-selätyksestä"
painia
3
1570
Vastaukset
- poika 90
se on hyvä mutta vaikea pitää,varsinki jos vastustaja on isompi,oon joskus kyl ite joutunu selätetyks
- Anonyymi
Itse haluaisin, että joku tyttö selättäisi minut tuohon tyyliin
Voi vittu teidän kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022