Kuka Tamperelainen haluu harrastaa tätä? tää on sillein helppo laji (miten tän ny ottaa). Mä oon harrastanu siällä jo 2,5 vuatta. Se sijaittee Hervannassa Teekkarinkadulla Pelipuiston Seurakuntatalossa. Tätä pidetään ti & to klo 17.30-20.30. Jos joku haluaa, voi tulla kattoon t. jopa tulla harjotteleen tänne.
Karatea Hervannassa.
4
370
Vastaukset
- siel
ne Diakonissat syättää, kun nälkäiset ei saa enää "avustuspussukoita". Onhan siin tosi seurakunta, väkivaltaa vaan opetetaan.
- Harrastaja
Sä käsität väärin: vaikka niissä on väkivaltasia asioita, niin valmentaja opettaa kontroloimaan mieltä. Eihän valmentaja karatekoita sotilaiks kouluta. Jos harrastaja on käyttänyt taitoja väärin, niin valmentajan on oikeus erottaa. Karatessa kuuluukin kehittää oikeaa karatehenkiä eli kunnioittaa toisii ihmisiä. Tarkottaa mm. et sä oot kiva muille, mut jos meet juppaileen jollekin toiselle, niin saatat saada turpaas.
- Harrastaja
Harrastaja kirjoitti:
Sä käsität väärin: vaikka niissä on väkivaltasia asioita, niin valmentaja opettaa kontroloimaan mieltä. Eihän valmentaja karatekoita sotilaiks kouluta. Jos harrastaja on käyttänyt taitoja väärin, niin valmentajan on oikeus erottaa. Karatessa kuuluukin kehittää oikeaa karatehenkiä eli kunnioittaa toisii ihmisiä. Tarkottaa mm. et sä oot kiva muille, mut jos meet juppaileen jollekin toiselle, niin saatat saada turpaas.
Harrastan Shotokan-tyylisuuntaa. Se ainakin on hyvin kontroloiva Karaten tyylisuunta.
- nääskarate
karate nääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907