Olen pahoillani että näin käy. Mitä olisimmekaan voineet olla yhdessä.. Syyhän ei ole sinun, ainoastaan minun. Kun vain voisimme tavata.. nyt taitaa vain olla myöhäistä. Olet paras!
Anteeksi pyydän
5
913
Vastaukset
- epäuskoinen
Että se on myöhäistä. Sinustahan se on ollut koko ajan kiinni..
- miimi
tiedän, se olen minä, ei hän joka takertelee. sydän ja järki ei ymmärrä nyt toisiaan.. Mistä tämä outo "järkevyydenpuuska" päähäni on tarttunut?
- epäuskoinen
miimi kirjoitti:
tiedän, se olen minä, ei hän joka takertelee. sydän ja järki ei ymmärrä nyt toisiaan.. Mistä tämä outo "järkevyydenpuuska" päähäni on tarttunut?
Jos tartut tilaisuuksiin, häviät aina välillä. Jos jätät tarttumatta, et voita koskaan.
Myöhemmin jää helposti harmittamaan että miksi en edes yrittänyt. - miimi
epäuskoinen kirjoitti:
Jos tartut tilaisuuksiin, häviät aina välillä. Jos jätät tarttumatta, et voita koskaan.
Myöhemmin jää helposti harmittamaan että miksi en edes yrittänyt.mä tartten aina välillä jonkun muistuttamaan tosta asiasta. Harmittavaa että mä muistan sen vasta kun aikaa on kulunut turhaan ties kuinka kauan. täytyy uskaltaa...
- epäuskoinen
miimi kirjoitti:
mä tartten aina välillä jonkun muistuttamaan tosta asiasta. Harmittavaa että mä muistan sen vasta kun aikaa on kulunut turhaan ties kuinka kauan. täytyy uskaltaa...
Sanoinhan vaan jotain minkä itse jo tiesit.
Harmi vain ettet ole se jonka toivoisin sinun olevan. Tai eihän sitä koskaan tiedä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219