Onko muuta keinoa jäähdyttää kyseistä aparaattia kuin 3 metriä kylmää merivettä satama-altaassa?
Commodore 64:n jäähdytys
10
1690
Vastaukset
- neljä
Miksi pitäisi? Ei tullut koskaan lämpöongelmaa vastaan vaikka oli erittäin pitkäaikaisessakin käytössä yhteen putkeen.
- c64
Mulla on 24 voltin kuorma auton fletti siinä päällä niin ei lämpere vaikka imuttaa leffoja kazaasta.
- Jay
....kokeile vaikkapa vaahtosammutinta
- Kake
vitun vaahtosammutin....puhutaanko kuiten jauhesammuttimesta?
- ath
Kake kirjoitti:
vitun vaahtosammutin....puhutaanko kuiten jauhesammuttimesta?
vaahtosammuttimella, sankomallisella. Siinä on veden seassa vaahtoa aiheuttavaa kemikaalia. Ei jäähdy jauhesammuttimella, ei.
- kuuslankku
joo, multa kärysi muuntaja kerran 80-luvulla kuusnelosesta. Jopa oli vieroitusoireita kun vanhemmat ei suostuneet ostamaan heti uutta... :P
- terho
Mikroprosessorin kuoretkin (siniset) kuumenee kun yrittää ohjelmoida koneeseen passeli-ohjelmaa. Olen yrittänyt myös aromipesällä eristää, mutta alakerran naapurit valittaa liiallista sulaneen polystyreenin hajua, joten sekin oli pakko lopettaa.
Help, pliis! - _oi
Ei tuo vanha Commodore niin kuumana käy, että se tarvitsisi lisää jäähdytystä.
- ath
...jospa sitä onkin kellotettu. 1.4 Megahertsinen käy jo melko kuumana.
- Telstar
ath kirjoitti:
...jospa sitä onkin kellotettu. 1.4 Megahertsinen käy jo melko kuumana.
Tässä ihan järkevämpi vastaus kuin noilta eräiltä. Joko harvennat pohjassa olevaa ritiläväliä poralla tai jollain muulla jollon ilmaa menee enempi koneen läpi,
TAI sit etsi siitä muuntajan liittimestä missä kulkee 9v nastat, juota niihin kohtiin langat, laita vaikka kanteen 40x40 tuuletin (yhen luulis riittävän) ja sitte kytket sen tuulettimen puhaltamaan lämpöä ulos.
Jos ei vielä tyydytä, saa atk liikkeistä muisteille tarkotettuja jäähdytysritilöitä, voit kiinnittää niitä piirien päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738