hei..
elikkä olen 14 vuotias ja 160 cm pitkä.
söin juuri aamupalan mikä koostu munista ja pekonista, jugurtti, kirsikkatomaatteja ja appelssinimehua.. epäterveellistä. tiedän mutta syön vasta myöhemmin seuraavan kerran :).
aamupalan jälkeen, noin 30min kävin punnitsemassa itseni, ja painoni oli 48.6 kg..
illalla minulla on vielä harkat (1h) ja syön joskus 6 maissa lämpimän aterian.
onko painoni ookoo?
painoni
krista
3
331
Vastaukset
- sini
Painosi on OK. Älä murehdi.
- koulukiusaus
Siis mä oon 9 ja painan 47 että ei hätää mää tässä varmaa lihava oon
- LöydäHyväItsetunto
Oon 162 cm pitkä, painan 63 kg ja tykkään itsestäni :) Oon ollut suunnilleen tämän kokoinen jo kuudennella luokalla. Älkää murehtiko painoanne. Tärkeintä on, että voi hyvin ja jaksaa tehdä asioita joista pitää. Kannattaa opetella pitämään omasta kehosta eikä haikailla jotain mitä jollain muulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441