MIKÄ KIEHTOO HÄMÄHÄKEISSÄ??

pelkuri

voisiko joku kertoa mikä hämähäkeissä teitä kiehtoo?....itse pelkään niitä aivan hirveästi! alle ½cm pituinenkin hämis saa mut pelkäämään..
itse en omista hämistä,enkä kyllä sellaista haluaisikaan...ei nyt pahalla teitä hämisten ystäviä kohtaan! :D
itseäni ehkä hämähäkeissä ällöttää se että' niillä on niin monta jalkaa ja että niistä tulee pieniä karvoja...sekä silmät...näin kerran tv:ssä kuvan hämähäkistä jolla oli monta silmää...en nukkunut koko yönä. :|

8

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • pelkuri

että osaa olla ruma hämis!!!!! iso ja karvanen!!!!
        miten joku uskaltaa pitää tollasta lemmikkinä!?

• jenna
        pelkuri kirjoitti:

että osaa olla ruma hämis!!!!! iso ja karvanen!!!!
        miten joku uskaltaa pitää tollasta lemmikkinä!?

No kaikki ei oo mitään nynnyjä...
        Kivat sivut ja ihana hämähäkki

• Enkelisi

Must hämikset on just ihanii..Itelle tulee tarantella ensviikon perjantai..Jos joku haluu keskustella lisää nii mailii vaa jelly87@suomi24.fi

• mir

Oon samaa mieltä et ne kauheita.Oon kyl koulus oppinu,et länsimaine kulttuuri on saattanu hämikset huonoon valoon.Mä uskon sen ja en haluis pelätä niitä kun ei tarvii,mut en mä siit eroon pääse...

• Kylmiäväreitä

Tulee ihan kylmiä väreitä nuista hämpyistä...
        En minäkään niistä pidä, mutta ymmärrän toki hämppyihmisten innostuneisuuden...;)

• häniä

Meillä on chileläiset Sievä Unelma Poikkeus ja Veikko Olavi, meksikon punapolvi Harry Davidson, ja punajalka Pikku-Taisto. Voisko jonkun kauhuksi sanoa,että likipitäen rakastan niitä. Musta ne on äärettömän kauniita,niiden liikkeet on viehättävät ja sulavat. Upea yhdistelmä pettämätöntä "hermojen hallintaa",kun koko päivään ei näytä tapahtuvan mitään, ja sitten silmän räpäyksessä tarvittaessa silmääkin nopeampi isku. Jos/kun arvon hänit lähtevät liikkeelle, niitten 8 jalan liike on jotain uskomattoman sulavaa ja viehättävää, ja käsittämätön nopeus ja täsmällisyys kun jokin syötäväksi kelpaava sattuu liikahtamaan sopivasti. Kuka teistä hänejä kammoava on ennättänyt istua seuraamassa niitten omalaatuista elämänmenoa?
        Omien kokemusteni mukaan ne,jotka eniten hänejä pelkäävät on vähiten niitä edes nähneet. Jopa mun 60v.anoppini sanoi niitä aikansa katseltuaan, että kyllä, on ne söpöjä, kammottuaan sitä ennen niitä lähinnä joittenkin elokuvien tarjoamien mielikuvien perusteella.
        Eräs mies sanoi,että mitäs tuo on,jos on hämähäkkejä,onhan yhdellä hänen tutullaan 60 lehmääkin! Ja ne ne vasta pelottavia onkin.

• häniä
        häniä kirjoitti:

Meillä on chileläiset Sievä Unelma Poikkeus ja Veikko Olavi, meksikon punapolvi Harry Davidson, ja punajalka Pikku-Taisto. Voisko jonkun kauhuksi sanoa,että likipitäen rakastan niitä. Musta ne on äärettömän kauniita,niiden liikkeet on viehättävät ja sulavat. Upea yhdistelmä pettämätöntä "hermojen hallintaa",kun koko päivään ei näytä tapahtuvan mitään, ja sitten silmän räpäyksessä tarvittaessa silmääkin nopeampi isku. Jos/kun arvon hänit lähtevät liikkeelle, niitten 8 jalan liike on jotain uskomattoman sulavaa ja viehättävää, ja käsittämätön nopeus ja täsmällisyys kun jokin syötäväksi kelpaava sattuu liikahtamaan sopivasti. Kuka teistä hänejä kammoava on ennättänyt istua seuraamassa niitten omalaatuista elämänmenoa?
        Omien kokemusteni mukaan ne,jotka eniten hänejä pelkäävät on vähiten niitä edes nähneet. Jopa mun 60v.anoppini sanoi niitä aikansa katseltuaan, että kyllä, on ne söpöjä, kammottuaan sitä ennen niitä lähinnä joittenkin elokuvien tarjoamien mielikuvien perusteella.
        Eräs mies sanoi,että mitäs tuo on,jos on hämähäkkejä,onhan yhdellä hänen tutullaan 60 lehmääkin! Ja ne ne vasta pelottavia onkin.

jalkoja on kymmenen. Ihania ne on, hämähäkit. Mun oma punapolvi kömpi just kookospähkinän sisälle nukkumaan..voisko somempaa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe