Paleface on yäk

Sha

Onkohan muutkin huomanneet, että Paleface on itseasiassa aika hiton ärsyttävä tyyppi?? Se puhuu sitä englantiaan niiku kukaan muu ei Suomessa muka osais ko. kieltä. Aina vaan "minä minä yo yo I'm thö määän!!!" Voi ter-ve. Eilen Parisin keikalla pälli levis ku tyyppi koko ajan höpötti ihan käsittämättömän hölmöjä kliseitä mikkiin. Ja biisit on ihan surkeita, surkeet biitit ja kauhee aksentti :( Se käveleekin niiku ois maailman suurimmat kassit.
Toivottavasti joku muukin on huomannu mikä ärsyke se on.

6

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.I

...ku on lyöny siltä nenän lyttyyn!

• tinu

Sen ääni on kamalista kamalin.. (No ainakin melkein..) En oo sille ikinä oikeen lämmenny,vaikka muuten aika paljon suomihoppia laidasta laitaan onki tullu kuunneltuu..
      Itserakas pissipää..

• Anonyymi

Kahdenkymmenen vuoden jälkeen on jo aikaperspektiiviä jatkaa tätä ketjua. Kuka arvasi vuonna 2004, että Palefacessa on ainesta kestosuosikiksi/ikiriesaksi Suomen kulttuurielämässä? Ei siis pelkästään rap-artistina, vaan jopa intelletkuna. Se kyllä kertonee enemmän suomalaisten kulttuuripiirien tasosta.

• Anonyymi

Palefacen sivistyksessä on kyllä pahoja aukkoja. Muistan Yle Teemalta viime vuosikymmenen jälkipuoliskolta keskusteluohjelman, jossa Palefacen ohella kansaa valisti ainakin kirjailija Niina Repo. Paleface sauhusi erään kerran Galileo Galileista: Galileilta oli kuulemma katkaistu kaula siksi, että hän todisti Maan pyöreäksi. Keskustelutoverit vaikuttivat hieman epäröiviltä, mutta kenestäkään heistä ei ollut kyseenalaistamaan Palefacen käsityksiä. Suomalaisen kulttuurikerman embleeminä Paleface voisi korvata naamapalmun.

• Anonyymi

Täysin turha tyyppi.

• Anonyymi

🦍💩🪰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe