Onkohan muutkin huomanneet, että Paleface on itseasiassa aika hiton ärsyttävä tyyppi?? Se puhuu sitä englantiaan niiku kukaan muu ei Suomessa muka osais ko. kieltä. Aina vaan "minä minä yo yo I'm thö määän!!!" Voi ter-ve. Eilen Parisin keikalla pälli levis ku tyyppi koko ajan höpötti ihan käsittämättömän hölmöjä kliseitä mikkiin. Ja biisit on ihan surkeita, surkeet biitit ja kauhee aksentti :( Se käveleekin niiku ois maailman suurimmat kassit.
Toivottavasti joku muukin on huomannu mikä ärsyke se on.
Paleface on yäk
6
547
Vastaukset
- A.I
...ku on lyöny siltä nenän lyttyyn!
- tinu
Sen ääni on kamalista kamalin.. (No ainakin melkein..) En oo sille ikinä oikeen lämmenny,vaikka muuten aika paljon suomihoppia laidasta laitaan onki tullu kuunneltuu..
Itserakas pissipää.. - Anonyymi
Kahdenkymmenen vuoden jälkeen on jo aikaperspektiiviä jatkaa tätä ketjua. Kuka arvasi vuonna 2004, että Palefacessa on ainesta kestosuosikiksi/ikiriesaksi Suomen kulttuurielämässä? Ei siis pelkästään rap-artistina, vaan jopa intelletkuna. Se kyllä kertonee enemmän suomalaisten kulttuuripiirien tasosta.
- Anonyymi
Palefacen sivistyksessä on kyllä pahoja aukkoja. Muistan Yle Teemalta viime vuosikymmenen jälkipuoliskolta keskusteluohjelman, jossa Palefacen ohella kansaa valisti ainakin kirjailija Niina Repo. Paleface sauhusi erään kerran Galileo Galileista: Galileilta oli kuulemma katkaistu kaula siksi, että hän todisti Maan pyöreäksi. Keskustelutoverit vaikuttivat hieman epäröiviltä, mutta kenestäkään heistä ei ollut kyseenalaistamaan Palefacen käsityksiä. Suomalaisen kulttuurikerman embleeminä Paleface voisi korvata naamapalmun.
- Anonyymi
Täysin turha tyyppi.
- Anonyymi
🦍💩🪰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249