Vaimo pyysi miestään tuomaan lääkkeitä apteekista töistä tullessaan.
Kun mies oli apteekissa, oli hän unohtanut mitä piti tuoda.
Muisteltuaan hän kysyi tytöltä, onks teil nii tiukpill tapletei?
Tyttö etsi hyllystä, ei löytynyt. Etsi lääkeluettelosta, eikä sieltäkään löytynyt.
Nyt mies muistikin mitä piti tuoda ja pyysi , ans mull nii kiriivit tapletei.
Apteekissa
5
3989
Vastaukset
- Utelias
oikein sanotaan.
Kyllä on vaikee, pyytäsin selvällä Suomen kielellä , mitä siinä oikein se mies kysyy sieltä Apteekista.
Kiitos vastauksesta.- Murre
Kirivit vitamiinipillereitä. Oli ainakin joskus myynnissä ja televisiossakin kovasti mainostettuja.
Murteen osaajat voisivat paremmin asian esittää.
Tiukpill > tiukkapillu. Kirivit> kireä vittu.
No, tulihan se sanottua. - kyrpä-jooseppi
Murre kirjoitti:
Kirivit vitamiinipillereitä. Oli ainakin joskus myynnissä ja televisiossakin kovasti mainostettuja.
Murteen osaajat voisivat paremmin asian esittää.
Tiukpill > tiukkapillu. Kirivit> kireä vittu.
No, tulihan se sanottua.No johan oli taas hyvä TURKULAIS-vitsi!
Olikohan ihan Tampereella keksitty!
- kaitsu
Vittu toi on ärsyttävää ite oon asunu turussa 20 vuotta enkä oo ikinä kuullu kenenkään puhuvan noin.
- Turuus...
Saisiks mää jotaki !? mulkun on pää ni kipee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738