Preacher on paras sarjakuva koskaan.
Preacher
4
440
Vastaukset
- friikki
Jos olet Preacher-fani, niin olet ehkä kiinnostunut Suomalaisen kirjakaupan alessa myynnissä olevasta kovakantisesta taidekirjasta jossa esitellään ko. sarjan kansikuvat luonnoksineen, hinta 5,90 egee. Kirja on muuten kooltaan normaalin sarjislehden kokoinen.
Kirjaa ei ole mainittu aleesitteessä, eli on "listan ulkopuolelta". Ainakin meikän kirjakaupasta se löytyy samasta hyllystä muiden ulkomaisten tarjouskirjojen seasta.- Kurma
Ostin sen jo. Ne kannet on ihan helvetin siistejä. Olen onnellinen, kun sen sai niin halvalla.
- Kalmo
Ostamaan sen Preacher: dead or alive-teoksen. Helvetin komeita maalauksia.
Onko muuten Precheria suomennettu enempää kuin ne kaksi albumillista? Ei ole tullut ainakaan minua vastaan.
Mikäli aiheesta joskus tehdään elokuva, niin Robert Carlyle olisi aivan helvetin upea Cassidy. - Jesse.
on ykköskamaa. Paras hahmo on Cassidy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897