Onko kukaan koskaan kuullut tästä animaatiosta? Olen nähnyt sen joskus 80-luvulla TVstä, enkä sen jälkeen enää missään. Lasten piirroselokuva, todnäk tsekkoslovakia-neuvostoliitto -tuotantoa.. Jos joku sattuu tietämään lisää, olisin todella kiitollinen!
SINIRITARI!
9
2131
Vastaukset
- hopo
Se lumiukko tulee joka joulu jollaki kanavalla en muista mikä se näistä oli 1,2 tai 3
- myös!
Moikka!
Kerro jos olet löytänyt Siniritarin jostain.. olen itsekin koittanut metsästää sitä jo vuosia..
Muistan tosi elävästi joitain kohtia siniritarista ja joskun kun kuulee jotain musiikkia, niin tulee mieleen "siniritari!".. - mieleen, että
Mulle tulee aina mieleen sellaisen biisin kuin "air - sex born poison" alusta Siniritari mieleen...
- mielessä..
mulle tulee kanssa samaisesta biisistä siniritari mieleen...
- etsivä
... googlettamalla hakusanoilla "Przygody blekitnego rycerzyka".
Eihän tuota osaa tavallinen ihminen ääntääkään, puolaa kun on. Mutta infoa irtoaa, ties vaikka dvd-rippikin vielä löytyisi... ;)
Ikivanha threadhan tämä jo on, tokko tästä antamastani vinkistä kukaan enää kostuu...- vihdoinkin!
Ostin dvd:n puolasta =)
- Anonyymi
Kiitti tiedosta 😁
- Snöö
se on puolalainen. Ei hajuakaan mistä löytyisi.
- GosalynM
Heippa!
Taitaa olla jo melkoisen vanha ketju, mutta minulla on telkkarista aikoinaan vhs:lle nauhoitettu Siniritari nykyään digitoituna, eli pystyn polttamaan pienellä maksulla sen dvd:lle, jos joku vielä haluaa. Kuvan laatu ei ole ehkä paras, kun nauha oli 20 vuotta vanha silloin, kun sen siirsin digitaaliseen muotoon, mutta toimii kyllä. Leffa kuuluu omiin lapsuuden lempparipiirrettyihin edelleen!
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa: gosalynmallard(at)hotmail.com . :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309