En millään tunne itseäni kuivakiskoiseksi kauriiksi, mutta esim. 1. huoneessa on myös jupiter, saturnus kuun lisäksi. Mars oppositiossa 7. huoneessa, kravussa.
Löytäisittekö mitään positiivista edes??
Edes 2 huoneessa vesimiehessä venus??
aurinko-jousimies, nousu-kauris, kuu-kauris
3
497
Vastaukset
- pässi
Minä olen kauris, nouseva jousimies, kuu on kaloissa
en todellakaan koe olevani "kuiva", vaikka kauris olenkin. Siis kaikki horoskoopit antaa kauriista tosi tylsän kuvan, mutta en mä itse tunne kyllä sellainen olevani. Työnarkomaani, ja pah, rakastan laiskottelua ja juhlimista, matkustelemista jne.
Elämässä pitää olla särmää ja säpinää=)- kaurisnainen*
kauris, nouseva jouskari, en työnarkomaani mutta kun jotain teen teen sen huolella. pikkutarkka. kuivuudesta en tiedä, ehkä kaikki ei ymmärrä huumorintajuani. ja mitä vanhemmaksi tulen sitä laiskemmaksi ja tykkään juhlia, ja matkustellakin. ja 'syy' siihen on nouseva jouskari.
onneksi olen saanut nousumerkikseni jouskarin, lähes kauriin vastakohdan, siten on tullut sitä särmää =)
- jkk-tyyppi
olisi mielenkiintoista, jos ehtisitte analysoida tai kertoa mielipiteenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239