Millä me

saatais

maikkari näyttää koko kauniit ja rohkeet alusta vaikka kesäisin? Jos ei muuten niin vaikka esim. Sarja kanavalta. Olisi kiva nähdä niitä alkujaksoja. Tuskin oon ainut joka niitä haluis nähdä.

8

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tikahtuu

Oliko tää vitsi? Jos niin olipa hyvä :DDDD

• muakin

huvittais nähdä millasta kaunarit oli alus.

• vanhoja jaksoja
        muakin kirjoitti:

huvittais nähdä millasta kaunarit oli alus.

minäkin katsoisin. Olen saanut itseni irti näistä tämänaikaisista jaksoista. Koko tänä vuonna en ole katsonut. Mutta ne vanhat olisivat katsomisen arvoisia!

• -n- 26
        vanhoja jaksoja kirjoitti:

minäkin katsoisin. Olen saanut itseni irti näistä tämänaikaisista jaksoista. Koko tänä vuonna en ole katsonut. Mutta ne vanhat olisivat katsomisen arvoisia!

Ei se ole niin vaikeaa mennä Youtubeen ja kirjoittaa hakukenttään Bold and the beautiful. Sieltä löytyy läjäpäin kaunareiden alkupuolen jaksoja.

• Anttilasta
        vanhoja jaksoja kirjoitti:

Toivottavasti koko Kauniit ja Rohkeat -sarja tulee joskus myyntiin DVD-levyinä. Useampi kiekkohan siihen tarvittaisiin, mutta eihän se veisi juurikaan tilaa videokasettiversioon verrattuna.

• kun ei ymmärrä
        -n- 26 kirjoitti:

Ei se ole niin vaikeaa mennä Youtubeen ja kirjoittaa hakukenttään Bold and the beautiful. Sieltä löytyy läjäpäin kaunareiden alkupuolen jaksoja.

englantia? Kuinka ne saa suomenkielisellä tekstillä?

• meiän
        Anttilasta kirjoitti:

Toivottavasti koko Kauniit ja Rohkeat -sarja tulee joskus myyntiin DVD-levyinä. Useampi kiekkohan siihen tarvittaisiin, mutta eihän se veisi juurikaan tilaa videokasettiversioon verrattuna.

joku adressi tai joku laittaa eteenpäin jos vaikka jotain alkais tapahtumaan???

• turhapuuro
        meiän kirjoitti:

joku adressi tai joku laittaa eteenpäin jos vaikka jotain alkais tapahtumaan???

kohta viistoistavuotta jauhettu samaa ihmettelen vaan miten näyttelijöitten mielenterveys kestää käsikirjottaja ruudin keksijä vähän hävettäs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe